Hade sjukt bra sex inatt, det var så gött!
var tvungen att utöva självbefläckelse på en toalett igår för att jag inte skulle go insane lol
har aldrig behövt det förr
Nix. Inget. Inte ens nära.
Men inte är jag den som klagar. Det är lugnt, faktiskt.
enhimmelskdrog:
fast jag bor inte i staden jag går ut i och bor med pappa, så det blir krångligt. känns läskigt att följa med en random hem också
Äsch. Jag tror verkligen inte att det är problem. Följ med random som du vill ligga med hem. Om du inte vill sova där är det ju bara att drar direkt efter liksom.
Inget sex än så länge i veckan, hoppas på något snart
Jag onanerade nyss och fick en väldigt kraftig orgasm. Ligger nu inbäddad i mitt duntäcke och njuter av livet.
Mys. Ska nog onanera en till gång innan jag somnar.
Har problem med vaginalsex, men mycket oralsex är bra![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
tog på mig själv igår. det var nice.
har hamnat i en kåt period...
Min bror kommer hit i dag, stannar över jul. Detta innebär att jag ej får hela övervåningen för mig själv, och därmed inte kan onanera lika ostört som förr. Men, ha, jag åker härifrån dagen efter julafton! ...Och kommer ha än mindre prajväsy på mitt resmål. Mycket litet onani under ASLÅNG TID, kommer det rimligen bli för min del. Nedslående.
Skulle kunna passa på att ONANERA SATAN nu, innan bror kommer hem, men jag måste göra andra saker precis nu. ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
är frisk från en 1½ månaders svampinfektion, åker hem på tisdag. det betyder bara 1 sak...
Blivande_japan:
är frisk från en 1½ månaders svampinfektion, åker hem på tisdag. det betyder bara 1 sak...
vadoo?
zIGGE:
vadoo?
barnförbjudet
Fick kramas inatt, ska kramas inatt igen. Det är bättre än sex.