Här kommer den nya eftersom vår sexguru Ganon tog bort den andra. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Sexdagboken skapades ursprungligen av användaren Violine.
Kära sexdagbok.
Jag har precis skaffat Google Chrome. Jag tycker det är väldigt jobbigt att skiten visar de sidor man besökt mest/senast när man öppnar en ny flik.
Marie_Curie:
Jag tycker det är väldigt jobbigt att skiten visar de sidor man besökt mest/senast när man öppnar en ny flik.
![[love]](/img/smilies/love.gif)
antrax:
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Kära sexdagbok.
Har fixat Google Chrome nu. Hade precis en awesome orgasm. Älskar att ha sex med mig själv (och andra också förstås) när jag har mens. Så jävla awesome!!![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
nä, nu är det dags för kaffe.

najs.
Kära sexdagbok.
FAAAAN!!![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Marie_Curie:
FAAAAN!!
Care to elaborate?
Nachac:
Care to elaborate?
Jag kom hårt.
Marie_Curie:
Jag kom hårt.
Ah. Gratulerar.
Kära sexdagbok
Jag vill ha sex, men man kan inte få allt här i livet.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
jag hade sex idag
Kära sexdagbok.
Har de senaste veckorna/månaderna haft mycket lägre sexdriv och oftast inte känt mig sugen på sex alls. Just nu är jag dock mycket sugen på att ha någon bra människa att krama och pussa på här. Shit vad gay jag har blivit, för ett halvår sedan hade jag ju bara velat knulla skiten ur fruntimmrena. Typ.
Kära sexdagbok.
Hade sex med mig själv igår vid sänggång, mest i hopp om att lindra mensvärken. Jävlar vilken skön orgasm! Mensvärken blev lindrad i några minuter.
Marie_Curie:
Jag tycker det är väldigt jobbigt att skiten visar de sidor man besökt mest/senast när man öppnar en ny flik.
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Hej sexdagboken, jag hittade tillbaka till forumet efter ... hur många års frånvaro, två? Inte för att just den här tråden kommer höra mycket av mig, tror jag, men kan ju heja iaf för det var ju endå typ bara den här tråden som hörde något från mig förr ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)