Violine:
Jaaaaa, don't judge me för att jag inte gillar att kalla det för... annat... Egentid är ett bra ord!
:$$$$$$$$$$$
Violine:
O... Em... Gee! Vad har du gjort?
HAHA asså vet knappt sj. Är nog pga hårt sex, blandat med att man körde fast det var lite torrt imellanåt
är ändå glad o nöjd typ
019linnea: blandat med att man körde fast det var lite torrt imellanåt
men åh hallå vad sysslar ni med! 
019linnea:
De e inte lätt när det e hårt
tyst det kan ju va vått oavsett :$ sist jag märkte av att det blev torrt så slutade jag genast, mm vill ju inte tortera bruden!!
019linnea: De e inte lätt när det e hårt
Men hallååååå, glidmedel är din vän!! Ps. Kan du påminna mig om hur hårt sex känns? Har bara haft mjukt vaniljsex.
Tickstart:
tyst det kan ju va vått oavsett :$ sist jag märkte av att det blev torrt så slutade jag genast, mm vill ju inte tortera bruden!!
Du borde också ha glidmedel att erbjuda till brudarna.
Ps. Jag har aldrig använt glidmedel själv, men Violiner behöver inte glidmedel...
Tickstart:
Tror vi var så in the moment ba, så blev det som det blev. Blir nog lättare kommande (hehe) gånger (y)
tkr f.ö inte det är tortyr!! Ögonblicket när han slutligen kommer in är magiskt
Violine:
Men hallååååå, glidmedel är din vän!! Ps. Kan du påminna mig om hur hårt sex känns? Har bara haft mjukt vaniljsex.
Åh känns så dryygt att använda glidmedel 🙁 brukar köra loskor m.m. Men i will keep it in mind
det är helt grymt
inte lika romantiskt o mysigt som vanilj, men man känner sig beslagtagen typ? Som att en stor lurvig man tvingar en att bära ens barn
019linnea: brukar köra loskor m.m
Alltså, jag tänker att jag säkert skulle gilla det lite hårdare men det känns som att män kommer fort när man vaniljar, borde de inte komma på 2 sekunder om det är lite hårdare?
Vill ha sex i mitten av en folkmassa.
Jag fick.åka hem. En.gång.från en fest av pappa s vän. Han såg mina trosor o.de slutade med att han spruta i min mun
Violine: Ps. Jag har aldrig använt glidmedel själv, men Violiner behöver inte glidmedel...
ne inte jag heller, det är ju fusk. Samt kan du sluta advertisea din fitta hela tiden? 

men sure det är ett alternativ
Violine:
Alltså, jag tänker att jag säkert skulle gilla det lite hårdare men det känns som att män kommer fort när man vaniljar, borde de inte komma på 2 sekunder om det är lite hårdare?
har inte tänkt på det så mkt faktiskt? kanske beror på att de känner mindre eller vilka tekniker som används när det är hårdare. har varit med om gånger där de ba "ska jag komma?" så har man kört på ordentligt i 20 min typ, så gör de så de kommer inom sekunder.
är nog bara magi det dära