Nahual:
Hur är det med han där kompisen Fredrik då? Får han också ligga nåt eller? Eller lägger du vantarna på alla tjejer? Två helt vanliga sextonåriga killar som ni måste ju ställa upp för varandra!
Fredrik gillar killar (är kär i mig) och har aldrig varit med en kille eller någon tjej och det är bara jag som har fått veta att han gillar killar. Jag är tjejtokig och sexfixerad och har flera tjejer som jag är kk med och ser ofta till att jag får ligga. Klart visst ska två sextonåriga killar kunna ställa upp för varandra och jag skulle inte ha nått problem med om han skulle vilja runka mig eller jag honom , men inget i rumpan för det skulle va helt fel för mig.
Min allra bästa vän Peter sedan sandlådan och dagis, vi brukar göra nakenutmaningar , kolla på porrfilm i hop,, han och jag har runkat tillsammans och även runkat av varandra många gånger och det känns helt okej och vi båda är hetro och tjejtokiga..men vi ställer upp fö varandra
PMR:
Vännen är ju homosexuell
Det är bara jag som har fått veta att han är det,, han har aldrig legat med en kille eller tjej eller rört någon kille
Ruttenfisk:
Fredrik får ju kramar i alla fall
Varför skulle han inte få kramar..han är ju min vän,,sedan att han gillar killar (kär i mig) spelar ingen roll..kramas kan man göra ändå. Tror det känns bra för honom när han får kram av mig.
varenda kille jag har legat med har claim:at mina bröst som deras. blev rätt tagen (hehe) när killen jag dejtar just nu sa det igår. varför vill de äga mina bröst? vill de skriva kontrakt? why this need?
Hade förträngt kondomens störighet. Jobbigt att vara ansvarsfull.
Har fan gått snart 4 månader...? Tror det är någon form av rekord för de senaste 7 åren
Ok var visst"bara" snart 3. Inget rekord än
Blivande_japan:
Har fan gått snart 4 månader...? Tror det är någon form av rekord för de senaste 7 åren
Mitt rekord är ett år, jag tycker det är okej. 🙂
Vi hade sex i ett trapphus i ett f.d. mentalsjukhus igår. Roligt med variation av platser. Jag misstänker att jag behöver det för att inte tröttna på sex.
Violine:
Mitt rekord är ett år, jag tycker det är okej. 🙂
när det väl gått en månad känns det lite skitsamma tycker jag? man vill ligga lika lite/mycket oberoende på antal månader. bara frustrerande när man inser att tiden gått å inget spännande hänt lol..
Blivande_japan:
när det väl gått en månad känns det lite skitsamma tycker jag? man vill ligga lika lite/mycket oberoende på antal månader. bara frustrerande när man inser att tiden gått å inget spännande hänt lol..
Vet du? Du har ju helt rätt i det du säger. Men jag känner att jag vill inte ha någon sexuell partner som inte är en framtida partner. Just nu känner kärlek viktigare än sex... Wow... Är jag vuxen, när hände detta?!
Violine:
Vet du? Du har ju helt rätt i det du säger. Men jag känner att jag vill inte ha någon sexuell partner som inte är en framtida partner. Just nu känner kärlek viktigare än sex... Wow... Är jag vuxen, när hände detta?!
Så kände jag för typ 6-7 år sen, men inte längre, så tror det tecken på något annat!
Blivande_japan:
Så kände jag för typ 6-7 år sen, men inte längre, så tror det tecken på något annat!
Aaah, jo de kanske det är. 🙂
Btw kära sexdagbok, jag har fortfarande inte sex, men känner mig i varje fall öppen för det nu. Får se om jag kommer ihåg hur man gör. 🙂
Gjorde det med killen jag träffar just nu. Undrar vart vi är påväg.. är vi kks? Eller va?