menar det. kan lätt se vad folk gillar i dig
blir generad
Får helt enkelt ta dig på ditt ord och låta mig själv bli glad 

no homo
asså det är så jäkla lätt att man hänger upp sig på grejer som gått fel och sedan rättas de ej till pga att man ej kan sluta tänka på det uhu vill stänga av tankeverksamheten här
Kära sexdagboken, det är din mor och skapare Violine (som skapade den första sexdagboken och den första dagboken, som var sexdagboken).
Jag vill inte ha sex just nu i mitt liv, och det är också okej, kanske någon dag, men inte nu. PUZZZZZ.
Ps. Jag matchade med Kebu12 på Tinder, det var coolt!!
Jsg är så obekväm med att se ut så här det känns som man bara vill ge upp efter det. Känns som allt är mkt mer värdelöst. Jag har så svårt att vänja mig och börja gilla det. Men ska egentligen bara ändra mina tankar så blir det bättre? Det var iaf vad doktorn sa.
Gissa vem som kommer behöva köpa akut p-piller imorgon
Jag sträckte typ höften :s
han blir mer o mer skillad yolo
Hade sex i fredags , två gånger i lördags och en gång i dag och nu blir det kvällsrunken och dusch..Ååå va jag älskar sex
Johan Carlsson:
Hade sex i fredags , två gånger i lördags och en gång i dag och nu blir det kvällsrunken och dusch..Ååå va jag älskar sex
Hur är det med han där kompisen Fredrik då? Får han också ligga nåt eller? Eller lägger du vantarna på alla tjejer? Två helt vanliga sextonåriga killar som ni måste ju ställa upp för varandra!
Nahual:
Hur är det med han där kompisen Fredrik då? Får han också ligga nåt eller? Eller lägger du vantarna på alla tjejer? Två helt vanliga sextonåriga killar som ni måste ju ställa upp för varandra!
Vännen är ju homosexuell
Nahual:
Fredrik får ju kramar i alla fall