Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

older comments

Kudhos:

Kör på bara

own it

vad ska de säga "HAHAH!! DU HADE INTIMA RELATIONER MED EN ANNAN MÄNNISKA!! ROFLMAO" 

xD låter som nått ja hade kunna säga om ja råkat titta lit för länge på sugmärket o får panik när hon märkr de

SvaraCitera

Behöver verkligen öva på att tillfredsställa med tungan..
fan va äckligt de låter me "tillfredsställa"

De gånger jag fått slicka och pulla, så har det skett med de jag träffat lite längre. Men känns som att dom absolut flesta inte tycker om/vill eller kanske känner sig osäkra på något sätt?

När det gäller på fyllan så vill jag verkligen inte 🙁 tänker för mkt på alkohol+kiss då
kanske en ny bakterie uppstått i vulvan typ kommit från krogtoan o så o typ ja får fulla munnen me den nya bakterien o typ dom äter upp min tunga o kväver mig till döds.
Eller att jag sjlv ofta får vinballe o frustrerad o sen okåt o ja kan int slicka när ja blir okåt

Men ja, är något jag är väldigt osäker på faktiskt. Så det blir en lättad när man börjar gå ned från magen med läpparna och dom hindrar en från att nå det området, just pga osäkerheten hos mig själv. Men det känns jättetråkigt!

Kan inte påstå att särskilt många tjejer är bra på suga heller, men jag är å andra sidan någon som aldrig tyckt om att få det heller.

SvaraCitera

Ibland kan jag önska att alla gillade exakt samma grejer samma rytm samma allt

SvaraCitera

hade nog behövt ha bra sex med person som inte är mitt ex så att det slutade kännas som att allt var bäst med honom och allt är kört nu, men det känns inte rimligt att det blir lika bra med ny person. det blev inte det senast i alla fall. 

SvaraCitera

lär få ligga på måndag

SvaraCitera

bitter:
hade nog behövt ha bra sex med person som inte är mitt ex så att det slutade kännas som att allt var bäst med honom och allt är kört nu, men det känns inte rimligt att det blir lika bra med ny person. det blev inte det senast i alla fall. 

Förstår vad du menar. Jag tror att det kan ta några gånger innan det blir bra med en ny sexpartner, åtminstone bra på den nivån som man varit van vid med sitt ex. Ju fler gånger man ligger desto najsigare blir det så upp på hästen igen ba'!! 

SvaraCitera

Ledsen ok det lät konstigt men hoppas du förstår

SvaraCitera

snoret:

Förstår vad du menar. Jag tror att det kan ta några gånger innan det blir bra med en ny sexpartner, åtminstone bra på den nivån som man varit van vid med sitt ex. Ju fler gånger man ligger desto najsigare blir det så upp på hästen igen ba'!! 

Aa vi tänker nog väldigt lika. Är inte en van ons:are men är nog inte redo för något nytt än heller. Krångliga grej0r.

SvaraCitera

Tänker att jag ska bli värsta SATC-Samantha när jag flyttar. Ska skaffa king size bed, bunkra upp med kondomer och sensuella doftljus å bjuda hem schmexiga karlar varje helg.

Eller så fortsätter jag var en pryd, tråkig, rädd liten mes...

Ledsen

I HAVE A DREAM osv.

SvaraCitera

Runkade i duschen på morgonen, är i skolan nu och har halvstånd och vill knulla i eftermiddag

SvaraCitera

Alltså orkar inte ska sluta ha sex med män.

Nej men seriöst den enda form av tillfredsställelse jag fick som inte var penis i vagina varade max en minut, och inträffade bara pga jag sa att han nog inte bara kunde köra in den.
han känns som en typisk man som levt på att han är välutrustad och därmed inte känt något behov av att utveckla sin teknik.

Efteråt gick jag på toaletten och när jag kommer ut är han halvt påklädd. Jaha det var ju trevligt. Om det inte var så att vi faktiskt ses även utan att ha sex skulle jag tro att det var det enda han var ute efter. Undrar om han medvetet håller någon form av avstånd för att signalera att han inte vill ha något. Men vad fan, så jävla osexigt. Nu är jag mest öm. Kul

Mvh f1 irriterad

SvaraCitera
epok
 epok

Har inte haft sex på en vecka (!!) och jag förstår inte hur jag ska kunna vänja mig vid att inte ha sex lika ofta nu när jag är singel.. Jag och mitt ex hade sex upp till flera gånger per dag så det är sjukt jobbigt att inte ha det längre. Sedan förstår jag inte hur jag ska kunna ligga med någon annan än honom heller, och speciellt inte hur jag ska kunna ha ONS. Kommer kännas konstigt med tanke på att det tar ganska många gånger innan jag känner mig bekväm med den jag har sex med - vilket är viktigt för mig då sexet blir så mycket bättre.  Förvirrad

SvaraCitera
Berit

frågade om han var sugen på mex, det var han inte...

SvaraCitera

vi överväger att prova rollspel. känns som det skulle bli fett stelt

SvaraCitera

Cool
Eller ngt

SvaraCitera
older comments