Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

PMR
 PMR

sicce:
jag doppar just nu 

mitt tepåse i vattnet Ledsen

tea bagging GråterGråter

SvaraCitera

Lyckades göra slut med Thomas(idiot pojkvännen). Hade ett långt samtal med honom när jag var hoss Amanda. Han gick med på det om han fick säga till hans vänner att han hade satt på mig den kvällen. Jag gick med på det, för annars hade han aldrig lämnat mig ifred, så nu tror alla att jag legat med han. Men whatever, slipper han iallafall nu!

SvaraCitera
Paseo

Diamond: Han gick med på det om han fick säga till hans vänner att han hade satt på mig den kvällen. Jag gick med på det, för annars hade han aldrig lämnat mig ifred, så nu tror alla att jag legat med han. Men whatever, slipper han iallafall nu!

men:( vilken typ usch
tur du inte låg med han
ont inte haft sex sen julaftons morgon å kommer inte ha det igen förrän om 2 månader, typ

SvaraCitera

Paseo:

men:( vilken typ usch
tur du inte låg med han
ont inte haft sex sen julaftons morgon å kommer inte ha det igen förrän om 2 månader, typ

Vet 🙁 Han ville ta min oskuld, det är allt han ville men det fick han inte! 

SvaraCitera
Paseo

Diamond:

Vet 🙁 Han ville ta min oskuld, det är allt han ville men det fick han inte! 

bra att du står på dig!! Hjärta

SvaraCitera

Paseo:

bra att du står på dig!! Hjärta

<3 Ah, vissa tjejer klarar ju inte av att säga nej. Jag är egentligen väldigt svag/feg och han tog nytta av det. Men jag samla till mig det lilla modet jag hade och sa nej, vill helst avstå både psykisk och fysisk smärta. 🙂

SvaraCitera
PMR
 PMR

Diamond:
Lyckades göra slut med Thomas(idiot pojkvännen). Hade ett långt samtal med honom när jag var hoss Amanda. Han gick med på det om han fick säga till hans vänner att han hade satt på mig den kvällen. Jag gick med på det, för annars hade han aldrig lämnat mig ifred, så nu tror alla att jag legat med han. Men whatever, slipper han iallafall nu!

Jävla idiot den där snubben. Hemskt att han visade sig bara vara ute efter sex och att han får dig att ljuga om saker för andra, men samtidigt kan ju det vara en lättnad då man blir medveten om att du inte gjorde någon som helst förlust som tog de besluten du tog. Jag må inte känna dig personligen, men måste inflika att fan vad STOLT jag är över dig att du tog mod till dig och dumpade honom! 

SvaraCitera
Paseo

Diamond: <3 Ah, vissa tjejer klarar ju inte av att säga nej. Jag är egentligen väldigt svag/feg och han tog nytta av det. Men jag samla till mig det lilla modet jag hade och sa nej, vill helst avstå både psykisk och fysisk smärta. 🙂

mitt yngre jag hade inte vågat stå på sig. jag var jättelätt att utnyttja. verkligen kul att höra att du stod upp för dig själv o sa nej!!

SvaraCitera

PMR:

Jävla idiot den där snubben. Hemskt att han visade sig bara vara ute efter sex och att han får dig att ljuga om saker för andra, men samtidigt kan ju det vara en lättnad då man blir medveten om att du inte gjorde någon som helst förlust som tog de besluten du tog. Jag må inte känna dig personligen, men måste inflika att fan vad STOLT jag är över dig att du tog mod till dig och dumpade honom! 

Ah, det var inte lätt. Ville bara brista ut i gråt när jag prata med han och skrika att han skulle lämna mig ifred! Men försökte vara samlad och lugn, hade desutom Amanda som stöd och satt brevid mig när jag prata med han i telefon(vågade inte prata IRL då han ville bara ligga). Tack för all hjälp förresten, hade nog inte klarat av att göra det om det inte varit för b.l.a dig och alla andras stöttande svar :)<3

SvaraCitera

Paseo:

mitt yngre jag hade inte vågat stå på sig. jag var jättelätt att utnyttja. verkligen kul att höra att du stod upp för dig själv o sa nej!!

🙂 Vill ju inte låta vem som helst ta min oskuld!!

SvaraCitera
Paseo

Diamond:

🙂 Vill ju inte låta vem som helst ta min oskuld!!

precis, behåll den inställningen:)

SvaraCitera
latest comments older comments