Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Stekaren: En annan ska ju gänga sig till nästa sommar

Hur planerar du genomförandet av det? Glad

SvaraCitera

elverpigen:
min fitta pendlar mellan trasig och askåt. :(M

hade förut ont ofta före,under,efter samlag. blev till slut att kroppen kopplade ihop samlag med smärta. och det är inte, inte alls speciellt kul.

SvaraCitera

Ska ligga ikväll och imorgon. Samt söndag måndag tisdag onsdag. Fullpackat schema. 

SvaraCitera

Birger:
Ska ligga ikväll och imorgon. Samt söndag måndag tisdag onsdag. Fullpackat schema. 

hur mkt /h?

SvaraCitera

kukoxo:

hur mkt /h?

Tar inte betalt i pengar. Det räcker med att de lagar mat och tröstar mig efteråt. 

SvaraCitera

vad kommunistiskt av dig

Birger:

Tar inte betalt i pengar. Det räcker med att de lagar mat och tröstar mig efteråt. 

SvaraCitera

kukoxo:

vill ha 1 motivering
e D jobbigt

skulle iväg till gymmet eller nåt kanske :$ men nu ska ja ingenstans på en stund! +_+ 

SvaraCitera

säg nu ; $

Tickstart:

skulle iväg till gymmet eller nåt kanske :$ men nu ska ja ingenstans på en stund! +_+ 

SvaraCitera

kukoxo: säg nu ; $

va ska ja säja :3 och du svarar och citerar i fel ordning! :$

SvaraCitera

Tickstart:

va ska ja säja :3 och du svarar och citerar i fel ordning! :$

jevla toent SVARA

SvaraCitera
Hemlig

Timmmmmmmmmm: BUT WHY.

Det fanns ingen jag ville göra the nasty med. 🙂 Och jag är väl kräsen. 😛 

elverpigen: honom och han själv inte vet.

Well, jag kommer nu anta att din pojkvän inte är så erfaren och utgå ifrån det. Om han kanske inte haft särskilt varierat sex / mycket sex så är det nog svårt för honom att gissa sig till vad han gillar i sängen. Jag skulle väl rekommendera att du och han prövar er fram och så kan du fråga "gillar du det här?" och försöka bilda en uppfattning tillsammans. Eller så är det bara så att han aldrig tänkt på det, i sådana fall kan ni ändå göra samma sak. 🙂 

elverpigen: hihi fylla mitt hål

Det blev en väldigt passande metafor. 🙂 

SvaraCitera
latest comments older comments