elverpigen:
min fitta pendlar mellan trasig och askåt. :(M
hade förut ont ofta före,under,efter samlag. blev till slut att kroppen kopplade ihop samlag med smärta. och det är inte, inte alls speciellt kul.
Ska ligga ikväll och imorgon. Samt söndag måndag tisdag onsdag. Fullpackat schema.
Birger:
Ska ligga ikväll och imorgon. Samt söndag måndag tisdag onsdag. Fullpackat schema.
hur mkt /h?
kukoxo:
hur mkt /h?
Tar inte betalt i pengar. Det räcker med att de lagar mat och tröstar mig efteråt.
vad kommunistiskt av dig
Birger:
Tar inte betalt i pengar. Det räcker med att de lagar mat och tröstar mig efteråt.
kukoxo:
vill ha 1 motivering
e D jobbigt
skulle iväg till gymmet eller nåt kanske :$ men nu ska ja ingenstans på en stund! +_+
säg nu ; $
Tickstart:
skulle iväg till gymmet eller nåt kanske :$ men nu ska ja ingenstans på en stund! +_+
Timmmmmmmmmm: BUT WHY.
Det fanns ingen jag ville göra the nasty med. 🙂 Och jag är väl kräsen. 😛
elverpigen: honom och han själv inte vet.
Well, jag kommer nu anta att din pojkvän inte är så erfaren och utgå ifrån det. Om han kanske inte haft särskilt varierat sex / mycket sex så är det nog svårt för honom att gissa sig till vad han gillar i sängen. Jag skulle väl rekommendera att du och han prövar er fram och så kan du fråga "gillar du det här?" och försöka bilda en uppfattning tillsammans. Eller så är det bara så att han aldrig tänkt på det, i sådana fall kan ni ändå göra samma sak. 🙂
elverpigen: hihi fylla mitt hål
Det blev en väldigt passande metafor. 🙂