Fick hångla igår
Det är allt jag har att skriva i sexdagboken
Men bra hångel! Hångel är bäst.
HEJ SEXDAGBOKEN
SAK JAG GILLAR MED MIN PARTNER: VI KAN PROVA NYA GREJER OCH GÖRA HELT KNÄPPA SAKER, INSE ATT DET INTE FUNKAR, GAPSKRATTA OCH SEN BA PROVA NÅT ANNAT, SOM FUNKAR.
HAN ÄR TYP SEXIGASTE PERSONEN JAG TRÄFFAT. PÅ SANT OCH RIKTIGT.
Vissa dagar (läs alla dagar) vill jag hugga av snoppen då jag inte vill sexa rent psykiskt men kroppen vill det hela tiden verkar det som.
Vissa dagar (läs alla dagar) vill jag hugga av snoppen då jag inte vill sexa rent psykiskt men kroppen vill det hela tiden verkar det som.

Självsexande då
Mitt sexliv just nu är samma som Jimmie Åkessons huvud - tomt och öde.

När man bara får och får, då leker livet! 🙂
Uhu. Vill mysa. Saknar hans peniz.
ska typ i helgen om jag inte är för deprimerad
Alla som är avis på att jag fick ligga ikväll räcker upp en hand.

jag ttjatade å tjatade å tjatade på min pojkvän att vi skulle ha sex fast att vi inte hade några kondomer. jag är chockerad över mig själv. han säger nej hela tiden sen ok. så gjorde vi det.
jag har ingen mensvärk å ingen mens fast mensen skulle vart här för 1 vecka sedan. jag hatar sånt vrf kan inte mensen ba komma när den ska. så deprimerande att oroa sig i onödan. åååhhh huuueee:(
jag ttjatade å tjatade å tjatade på min pojkvän att vi skulle ha sex fast att vi inte hade några kondomer. jag är chockerad över mig själv. han säger nej hela tiden sen ok. så gjorde vi det.
jag har ingen mensvärk å ingen mens fast mensen skulle vart här för 1 vecka sedan. jag hatar sånt vrf kan inte mensen ba komma när den ska. så deprimerande att oroa sig i onödan. åååhhh huuueee:(
kom han i dig?
funderar på trekant m 1 extra tjej, verkar nice. ngn som provat? 
Oj, har inte skrivit här på jättlänge! (Beror inte på brist av sexuellt umgänge om ni tror det
)
Hade iaf sex imorse. Kommer nog ligga imorgon också. Det är najs.