timeisrunningout:
Jag vill inte få åt kvinnostyre. Är det så svårt att förstå?
Det kommer aldrig NÅGONSIN bli nåt sånt heller! Jämnställt blir det inte så länge kvinnorna beter sig som män. Alltså blir oattraktiva. Dessutom sägs det ju enligt en profetia att feminister egentligen bara fått för lite kuk.
Knegaren:
Det kommer aldrig NÅGONSIN bli nåt sånt heller! Jämnställt blir det inte så länge kvinnorna beter sig som män. Alltså blir oattraktiva. Dessutom sägs det ju enligt en profetia att feminister egentligen bara fått för lite kuk.
Du är bitter. Jag är feminist och ligger dagligen. Utan att behöva försöka locka med dyra accessoarer eller klä ner mig. Nu avslutar jag diskussionen för du beter dig som en möbel från IKEA.
Samt: du verkar inte veta vad profetia betyder heller. Föreslår att du läser en bok utan bilder i nån gång.
Nu ska jag ligga. Tack och hej.
timeisrunningout:
Du är bitter. Jag är feminist och ligger dagligen. Utan att behöva försöka locka med dyra accessoarer eller klä ner mig. Nu avslutar jag diskussionen för du beter dig som en möbel från IKEA.
Då är du inte feminist. Då står du inte upp för din grej. Partners är ändå bara för de svaga.
timeisrunningout:
Samt: du verkar inte veta vad profetia betyder heller. Föreslår att du läser en bok utan bilder i nån gång.Nu ska jag ligga. Tack och hej.
Jag kom inte på nån bättre term
myt eller skröna är ju egentligen osanningar, JAG HAR RÄTT!!
hiv
visste inte dom sålde smarta snygga knegare på ikea
??????????????????
timeisrunningout:
du beter dig som en möbel från IKEA.
Någon som skinnat idag?
finns två jag vill sexa med, men det lär nog inte hända, kanske på emmaboda

sicilianmind: visste inte dom sålde smarta snygga knegare på ikea Förvånad??????????????????
började alldeles nyligen facktiskt