Lill-fisen:
Idag skulle jag äntligen få ligga med en kille som jag egentligen har lovat mig själv att ta avstånd ifrån men ej kan och så går jag och blir illamående och spyr så kan ej åka till honom. När han äntligen vill och kan ses så kan jag ej. Fuck my life, kan lika gärna dö.
känner sympati för dig! kram och hoppas du får fler tillfällen. eller varför ville du ta avstånd? om han är bra för dig och vill ha dig väntar han!
Tamburinmannen:
Haha. inläggen i den här dagboken är så awkward.
tala för dig själv.
klitoris.
isola:
"Sedan kan man som "riktig man" inte tycka att det är kul att umgås med kvinnor "
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
känner mig fri.
ceka92:
känner sympati för dig! kram och hoppas du får fler tillfällen. eller varför ville du ta avstånd? om han är bra för dig och vill ha dig väntar han!
Det är det jag inte vet om han är. Bra för mig alltså. Egentligen vill jag inte ta avstånd men mina kompisar säger att jag borde, då dom anser att det är en dålig ide att jag sitter och väntar på honom. Han är inte redo för en seriös relation och han kan inte svara på vad det är han känner för mig. Medan jag nog har en liten förälskelse på honom och låser mig till honom fast jag inte vet om han någon gång kommer att vilja ha något med mig. Vi har inte setts på flera månader men vi pratar i princip varje dag. Därför jag får hopp.
Lill-fisen:
mina kompisar säger att jag borde, då dom anser att det är en dålig ide att jag sitter och väntar på honom. Han är inte redo för en seriös relation och han kan inte svara på vad det är han känner för mig.
det låter inte alls som att han är mogen för en relation, speciellt då han har informerat dig om detta. tyvärr måste du nog gå vidare och se när kärleken finner dig nästa gång, med någon som vill ha dig för den du är och för din personlighet och försöker att vara med dig på olika sätt.
du är värd mer än att hoppas och vänta på någon som inte visar vad han vill. ni kan vara goda vänner eller något annat men vänta dig inte kärlek eftersom han nog inte är mogen nog eller intresserad av dig romantiskt.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
ceka92:
jag är 20 och har en hel del livserfarenhet gällande players.
Några till och sen kan du skriva en bok i ämnet. Skulle säkert hjälpa många tjejer.
- Razorblade -:
Några till och sen kan du skriva en bok i ämnet. Skulle säkert hjälpa många tjejer.
baby, jag kan right here, right now.
genomskådar alla människor(förutom jack nicholson och dylika)
ceka92:
baby, jag kan right here, right now.genomskådar alla människor(förutom jack nicholson och dylika)
Du är rustad för framtiden.
Ge de vad de tål!
ceka92:
det låter inte alls som att han är mogen för en relation, speciellt då han har informerat dig om detta
Även om anledningen till varför han ej är mogen är att han har personliga problem som han först och främst vill ta tag i?
ceka92:
du är värd mer än att hoppas och vänta på någon som inte visar vad han vill. ni kan vara goda vänner eller något annat men vänta dig inte kärlek eftersom han nog inte är mogen nog eller intresserad av dig romantiskt.
Alltså vi har en ganska djup relation, vi berättar allt för varandra. Om det inte vore för att vi är tända på varandra så hade jag sett honom som en jättebra vän. Men vi kan ej låta bli varandra när vi ses. Jag har försökt att träffa andra men jag kan ej för jag gillar honom så.
Skönt att jag inte har några bekännelser att skriv om här ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Lill-fisen:
Även om anledningen till varför han ej är mogen är att han har personliga problem som han först och främst vill ta tag i?
Ja, men vänta bara inte på honom. Låt honom komma till dig.
Bra david
ceka92:
Ja, men vänta bara inte på honom. Låt honom komma till dig.
Det vet jag att jag borde. Vet ej hur jag ska göra det bara.
Btw, tack för dina tips. Trodde ej att någon skulle bry sig och kommentera ens.
Hade en modest okysk dröm härom natten, förekom nästan sexande, det var lite trevligt
Skönt att äntligen få leva ut en av mina hemligaste fantasier! Vilken befrielse och vilket klimax! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
CharlotteEdin:
Skönt att äntligen få leva ut en av mina hemligaste fantasier
Ost?