Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

tevepro:

tycker HP är bättre. badoo känns konstigt och alla verkar puckade och ytliga där. har ej hittat en normal människa där.

Jag är ytlig själv så det spelar ingen roll. Var en tjej som började skriva till mig, jag svarade och så men efter lite stalking såg jag en tjock, ful och vedervärdig kvinna som jag inte skulle ta i med tång. Sen börjar hon typ skriva saker som "jag behöver en kram" när jag dissar henne. Och jag har inte ens dåligt samvete.

SvaraCitera

Knegaren:

Jag är ytlig själv så det spelar ingen roll. Var en tjej som började skriva till mig, jag svarade och så men efter lite stalking såg jag en tjock, ful och vedervärdig kvinna som jag inte skulle ta i med tång. Sen börjar hon typ skriva saker som "jag behöver en kram" när jag dissar henne. Och jag har inte ens dåligt samvete.

Lökigt att du är ytligt. Hoppas du växer ur det någon dag. Ja det är lite synd att de enda tjejerna som tar initiativ är de som man inte anser är attraktiva. Sen är det drygt att så många tjejer där lever på sitt utseende och ej skriver någon presentation, men sitter massa snubbar som är "enablers" för sådant beteende och hugger så länge man är snygg. Vilken värld, va.

SvaraCitera

tevepro:

Lökigt att du är ytligt. Hoppas du växer ur det någon dag. Ja det är lite synd att de enda tjejerna som tar initiativ är de som man inte anser är attraktiva. Sen är det drygt att så många tjejer där lever på sitt utseende och ej skriver någon presentation, men sitter massa snubbar som är "enablers" för sådant beteende. Vilken värld, va.

Ja det suger jag vet men jag har väl för fan rätt att attraheras av min kvinna, eller hur? Och nej jag söker inte nån platinablond storbröstad duckface...jaa du fattar vinken! Men jag vill inte ha nån tjock, wt eller emovegan heller, bara en späd och smal (någorlunda iallafall) kvinna med ett leende av guld (fast vita tänder då) som jag ska skydda i alla lägen och finnas där för som en riktig karl!

SvaraCitera

Knegaren: Ja det suger jag vet men jag har väl för fan rätt att attraheras av min kvinna, eller hur? Och nej jag söker inte nån platinablond storbröstad duckface...jaa du fattar vinken! Men jag vill inte ha nån tjock, wt eller emovegan heller, bara en späd och smal (någorlunda iallafall) kvinna med ett leende av guld (fast vita tänder då) som jag ska skydda i alla lägen och finnas där för som en riktig karl!

Eh, vad ska du skydda henne mot och varför ska hon vara späd? :S

SvaraCitera

tevepro:

Eh, vad ska du skydda henne mot och varför ska hon vara späd? :S

Det lät som ett bra ord och jag ska skydda henne mot douchebags och faror...är inte det vad en äkta karl gör?Ledsen

SvaraCitera
penja

Knegaren:

Det lät som ett bra ord och jag ska skydda henne mot douchebags och faror...är inte det vad en äkta karl gör?Ledsen

Skydda inte för mycket bara. Är superkul att säga åt douchar! Menar på fullt allvar. Roligt att vara lite elak ibland. 

SvaraCitera
penja

Knegaren:

Mot douchebags får man inte skydda för mycket ju! Det bästa som finns är att själv slänga en riktigt fet dissjävel på nån äckligt douchigt snubbe. 

SvaraCitera
Saga97

Jag tror jag gick in på fel forum.. Det är lugnt , jag hittar min egen väg ut 😮

SvaraCitera

Knegaren:

vad som är manligt och kvinnligt känns inte så intressant, men antar att du definierar dig rätt mkt med ditt kön. Känner du dig inte manlig om tjejen är större än dig? Varför spelar sådant roll? Betyder inte det är du är rätt osäker på din manlighet isåfall? "riktig karl" kan vara det mest retarderade begreppet någonsin.

SvaraCitera

tevepro: vad som är manligt och kvinnligt känns inte så intressant, men antar att du definierar dig rätt mkt med ditt kön. Känner du dig inte manlig om tjejen är större än dig? Varför spelar sådant roll? Betyder inte det är du är rätt osäker på din manlighet isåfall? "riktig karl" kan vara det mest retarderade begreppet någonsin.

Jag är inte attraherad av tjejer som är större än mig. Inte ens om de är längre. De kan vara hur trevliga roliga, smarta, smala och snygga som helst. Men är de längre än mig, then they got no chance in hellIcke!

SvaraCitera
kachin

Saga97 : Jag tror jag gick in på fel forum.. Det är lugnt , jag hittar min egen väg ut 😮

neej stanna här lilla vän BlinkSkadeglädjeSkadeglädje

SvaraCitera
kachin

Knegaren: Jag är inte attraherad av tjejer som är större än mig.

ncv6TF6.jpg

kolla vikket fint par

SvaraCitera

Knegaren:

Jag är inte attraherad av tjejer som är större än mig. Inte ens om de är längre. De kan vara hur trevliga roliga, smarta, smala och snygga som helst. Men är de längre än mig, then they got no chance in hellIcke!

För då känner du dig inte som en man?

SvaraCitera

tevepro:

För då känner du dig inte som en man?

Det handlar inte om det. Det är bara inte attraktivt, alla gillar vi olika herregud.

SvaraCitera

Knegaren:

Det handlar inte om det. Det är bara inte attraktivt, alla gillar vi olika herregud.

Jag försöker förstå hur du tänker, jag kan inte veta. Kan bara anta.

SvaraCitera
latest comments older comments