Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

stereo total:

hen är på jobbet
orkar inte vänta till ikväll när hen slutar
knullar vem som helst
nästan

jag är bra även om du är petig. men jag hade varit mycket feeling the moment, lära mig skillsen.

SvaraCitera

ceka92:

jag menar främst av penetreringen då de flesta killar tror att det är våldsamhet som avgör. ja blir normalt helt röd & öm, kan knappt röra mig själv för att  det gör så ont efter två omgångar, helt avdomnad.

ja HERREGUD; den besvikelsen. den smärtan.

säg till!!! sådant kan ju leda till vestibulit i värsta fall

SvaraCitera

ceka92:

jag är bra även om du är petig. men jag hade varit mycket feeling the moment, lära mig skillsen.

åh. min dörr är alltid öppen för dig. 

SvaraCitera

isola:

säg till!!! sådant kan ju leda till vestibulit i värsta fall

allvarligt? mitt problem att jag känner väldigt lite så jag behöver rätt stimulering.

SvaraCitera

ceka92:

allvarligt? mitt problem att jag känner väldigt lite så jag behöver rätt stimulering.

Av penetrerande sex som gör ont/friktionsfritt sex som känns obehagligt, ah. Fast mest är det kanske sex när man inte är sugen och upphetsad. Vill minnas att jag läst det någonstans. Men vill ej skrämma upp dig!

SvaraCitera

LillaBob: Det har blivit bättre på senaste år, men de senaste gångerna (alla gånger med min nuvarande) har känts riktigt bra. Dock nästan lite blygsamt.

Här finns det med all tydlighet något att gratulera för, så framför dylika även till dig!

SvaraCitera

ceka92: däremot var han lite dominant. det gillades ej.

Är det ditt jobb?

SvaraCitera

isola:

Av penetrerande sex som gör ont/friktionsfritt sex som känns obehagligt, ah. Fast mest är det kanske sex när man inte är sugen och upphetsad. Vill minnas att jag läst det någonstans. Men vill ej skrämma upp dig!

jaha, är upphetsad när jag har sex, om det löser något? Glad

det underbara med idag var just att jag bara njöt utan smärta. även om killen vad våldsam på andra sätt med dåliga, våldsamma kyssar och grabbande av rumpa, ändock i en liten grad. seriöst, hur bra han än är verkar inte som en bra person.

SvaraCitera

Nachac:

Är det ditt jobb?

om någon ska vara, ja. känns bra att göra det men smärtsamt att ta emot. gillar inte att ligga med djur, mäns tro till trots.

SvaraCitera

ceka92: om någon ska vara, ja. känns bra att göra det men smärtsamt att ta emot. gillar inte att ligga med djur, mäns tro till trots.

Dominant och djurisk är inte synonymer.

SvaraCitera
mara
 mara

asså är det ungdomar som skriver allt? omg

Tardig

SvaraCitera

Nachac:

Dominant och djurisk är inte synonymer.

jag tycker att de korrelaterar i sex för män. till exempel är jag djurisk utan att vara dominant(river i håret väldigt lätt, är passionerad) men när killen är djurisk är han oftast genom att klämma hårt på mina ädla delar så att det gör ont. jag gillar inte smärta  och kommer att arbeta emot det, om den inte bara råkar uppstå som den där nere.

SvaraCitera

ceka92: jag tycker att de korrelaterar i sex för män.

Ja, djuriskhet är enligt mig en variant av dominans, den andra är vad jag instrumentell dominans, det vill säga att man trots dominansen är belevad. Sedan vet jag inte ifall att köra på som ett tåg är att klassa som dominant oavsett.

SvaraCitera

Nachac:

Ja, djuriskhet är enligt mig en variant av dominans, den andra är vad jag instrumentell dominans, det vill säga att man trots dominansen är belevad. Sedan vet jag inte ifall att köra på som ett tåg är att klassa som dominant oavsett.

jag skulle kalla det impulsiv kanske? lustigt då han är proffsig pokerspelare och svensk mästare i kickboxning och underhåller hela sin vistelse med att spela poker varje kväll(som ett egenanställt jobb alltså) men ja. han ska se too fast too furious i veckan och hans favoritserier är entourage, spartacus(blood and sand), prison break och two and a half men. Galen

SvaraCitera

han borde ha lite impulskontroll liksom...

SvaraCitera
latest comments older comments