Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

superb

Suttit här hela dagen och längtat efter honom. Suttit här och haft ångest över att jag suttit kvar. En viss ångest över att jag tagit vissa beslut.

Jag går upp och hälsar så fort han kommer in och han reagerar så som om han aldrig sett mig. Men han ler.. kan inte förmå mig hur vacker han är när hans ögon lyser av tårar och visar ett leende. Gröna ögon är Hjärta. Men jag såg på honom att han inte ens visste vem jag var.

Känner mig så twisted as fuck. Han var asbra..

men nu ligger han däckad i hallen och jag vet inte vad som förväntas av mig. Även om jag inte är kär i honom så bryr jag mig fortfarande om honom. Vet fan inte hur jag ska nå honom.

SvaraCitera
superb

Aldrig tidigare sett någons ögon gå från grön till blå beroende på hur han mår.

Han var den som tog upp mig och visade mig kärlek. Nu sitter jag här och är livrädd för hur han ska reagera när han vaknar upp igen.

fuck vad mycket känslor

Han är bra, tror att han kommer förstå. Men samtidigt så har jag inte sett honom på många år och jag vet att något har fått honom att förändras. Vill inte att han ska fortsätta dricka. Han var så underbar, så kärleksfull. Nu verkar han helt tom.

SvaraCitera
superb

Helt sjukt att jag genast förs tillbaka till UM bara för att det var här vi träffades och det var här vi båda kunde prata ut

SvaraCitera
superb

Min lilla Rickard

SvaraCitera

åhu träffade person igår å lagade mat å drack gott å lyssnade på kent d va verkl supermysigt 
Men det är ju lite läskigt m relationer ??????? Vet inte om jag viLL att d ska bli ngt liksom?
+ Han e några år äldre och öeh typ semioffentlig = får lite mindervärdeskomplex och sååå. Mja vi får se

SvaraCitera

mår skit

SvaraCitera

Han frågade om han fick kyssa mig och jag sa nej å nu har jag nog fuckat upp d helt va 

SvaraCitera

nu har vi pratar lite om d å d känns jättemkt bättre men e fortf CHOCKad

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
nu har vi pratar lite om d å d känns jättemkt bättre men e fortf CHOCKad

Varför sa du nej, rädslan som tog över?

SvaraCitera

Tomatmacka:

Varför sa du nej, rädslan som tog över?

Hm ja blev en väldigt konstig situation mest. alltså vi har bara setts 4 ggr och ej liksom benämnt d som dejtande utan vi hade bara pratat på Instagram ett tag och kände att det var dags att ses. så vi sågs första gången för 2 v sen å det har verkligen varit supertrevligt att hänga men det har inte varit ngn som helst flörtig stämning så blev överRumplad

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
Han frågade om han fick kyssa mig och jag sa nej å nu har jag nog fuckat upp d helt va 

Va, ni har ju dejtat i typ två veckor Rodnar Hur kan han inte kysst dig ännu. Sitter han inne? Förvånad

SvaraCitera

Tickstart:

Va, ni har ju dejtat i typ två veckor Rodnar Hur kan han inte kysst dig ännu. Sitter han inne? Förvånad

MEH 
mådde verkl SKIt vem frågar så ens baRa en galning 
också vi satt å kollade film i hans säng i typ 2 h han hade guLDlägen men nu blev d ba kasst 

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:

MEH 
mådde verkl SKIt vem frågar så ens baRa en galning 
också vi satt å kollade film i hans säng i typ 2 h han hade guLDlägen men nu blev d ba kasst 

Haha du dejtar för små pojkar, men ajja. Aa fråga ska man inte göra men aha tror du det hade gått bättre i något av guldlägena? Rodnar 

SvaraCitera

Tickstart:

Haha du dejtar för små pojkar, men ajja. Aa fråga ska man inte göra men aha tror du det hade gått bättre i något av guldlägena? Rodnar 

Mja han e iofs ett par år äldre å trodde nog han kanske avfärdat mig som ngt annat än kompis pga det. 
D e iaf en inte lika hemsk situation att försätta ngn i!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:

Mja han e iofs ett par år äldre å trodde nog han kanske avfärdat mig som ngt annat än kompis pga det. 
D e iaf en inte lika hemsk situation att försätta ngn i!!

Så du trodde ni odejtade vid det här laget? :s rb, trodde du var smartare än så Rodnar boys will be boys, speciellt i den åldern.

Vad hade du gjort då, är frågan!

SvaraCitera
latest comments