"du har nått där... mina läppar"
"det är början på slutet"
"hejdå bebiseeen"
"det känns inte som det här är på riktigt"
m.m. mitt hjärta 

känner mig riktigt dum nu..för jag inte förståd det som hade hänt. visste inget.
hur kunde jag inte misstänka det..
För första gången i mitt liv har jag något som liknar en bästa vän. Konstig män'ska som dök upp från ingenstans. Båda är naturligt hemlighetsfulla, men vi har bestämt oss för att försöka bryta den vanan och komma varandra så nära som man över huvud taget kan. Sedan jag var 15 har jag drömt om att ha en vän att dela _allt_ med, inklusive dagboksinlägg och sjuka fantasier. Roligt.
relationer går bra just nu. saknar dock gamla vänner och funderar på att prata lite med dem så småningom
Charlie sa till mig att han hört flera personer säga att jag är "so lovely". Blev jätteförvånad. Kändes konstigt att folk kan säga snälla saker om mig bakom ryggen på mig.
känns som jag borde chilla med mina känslor lite. vill inte vara den som känner mer och blir vilseledd
färg:
För första gången i mitt liv har jag något som liknar en bästa vän. Konstig män'ska som dök upp från ingenstans. Båda är naturligt hemlighetsfulla, men vi har bestämt oss för att försöka bryta den vanan och komma varandra så nära som man över huvud taget kan. Sedan jag var 15 har jag drömt om att ha en vän att dela _allt_ med, inklusive dagboksinlägg och sjuka fantasier. Roligt.
sjukt kul!! hoppas ert band håller även när det börjar sträckas! och att ni leder varandra rätt.
Tog kontakt med min fd bff här i veckan efter ett stort gräl för ett par år sedan som vi aldrig redde ut. Men oj vad vi prata, som om inget hade förändrats. Antar att det är meningen att vissa personer faktiskt ska stanna i ditt liv. En annan kompis skrev ett jättefint meddelande idag om att han saknade mig och vet inte allt vad det var. Tyckte det var lite pinsamt att han beundra mig så mycket. Får helt enkelt börja acceptera att det finns människor där ute som tycker om mig och uppskattar mig.
Relation till bror, oklar. Vet inte om jag borde känna något inför att han har friat till sin sambo. Det kanske går över.. ja känslan då
fan vad skönT det är att vara singel ändå
Hah jag förstör allting. Fattar inte hur jag aldrig kan lära mig att inte fucka upp relationer... Det är ju inte nå annat än skammligt.
Kändes som båda tittade på mig med nån typ av föraktfullt leende.. inte jättetrevligt

har so many feels
019linnea:
har so many feels
Naw 🙁 men verkar som flera av dem är bra iaf? Men jobbigt med mixen, en jäkla sörja - ska man gå efter hjärta eller hjärna osv 🙁