Relationsstatus: Lyckliga, åt kanelbullar till frukost, läste helg-DN och nu ska vi till IKEA. Igår tittade vi på hus på hemnet och annat trams. Samt drack vin och kollade Homeland i sängen.
Mitt jäkla svenssonliv.
Min bästa vän här har seriösa problem. Hon söker bekräftelse hos alla killar - flirtar med varenda kille hon möter hur konstig/jobbig/ful han än är. Sen klagar hon på att de flirtar tillbaka och vill ha henne. Sen strular hon med alla bra killar här (seriöst alla), och när hon gör det blir hon emotionally attached till dem, så det komplicerar saker så hon inte riktigt kan umgås med dem längre och då kan inte jag heller det. Hon mår skitdåligt efter varje gång men trots det gör hon det igen och igen. Och jag kan inte heller försöka flirta med nån för hon har redan flirtat och strulat med alla och blivit emotionally attached så då blir det violation of bro-code.
Har snackat med henne säkert 10 gånger om det redan pga har hänt så många ggr och hon säger varje gång att hon ska hålla sig borta från snubbar ett tag men samma kväll skriver hon till nån på fb och ba "hey wanna hang out tonight? ;)" och så börjar det igen.
Och då frågar jag "varför skrev du till honom och frågade om han vill hänga?" och hon ba "men vadå vi skulle ju bara hänga" man ba MEN SLUTA VARA SÅ NAIV.
åh jag vet inte.
blir galen. hon förstör alla mina vänskapsrelationer med män här och mår själv skitdåligt över sitt eget beteende, men det går inte att stoppa.
Hazel: Har snackat med henne säkert 10 gånger om det redan pga har hänt så många ggr och hon säger varje gång att hon ska hålla sig borta från snubbar ett tag men samma kväll skriver hon till nån på fb och ba "hey wanna hang out tonight? ;)" och så börjar det igen.
Har du sagt hur det påverkar dig eller har ni bara pratat allmänt om att hon inte mår bra av det? För det hade varit mitt nästa move annars. 
time:
Har du sagt hur det påverkar dig eller har ni bara pratat allmänt om att hon inte mår bra av det? För det hade varit mitt nästa move annars.
Har sagt hur det påverkar mig också.... Haha. Och hon fattar säger hon, men så gör hon samma sak igen. Och igen. Och igen.
Hazel:
Har sagt hur det påverkar mig också.... Haha. Och hon fattar säger hon, men så gör hon samma sak igen. Och igen. Och igen.
Men fy. 🙁 Alltså... jag förstår det där med att inte kunna ha kontroll över sin dåliga självkänsla. Men det finns inga ursäkter för att göra en vän ledsen gång på gång på gång. Speciellt inte när den vännen är du och du typ är hundra procent goodness. Det är ju så klurigt när det är ens bästa vän på plats när man inte är i sin hemmiljö men jag blir orolig för att du låter situationen ta mer energi än vad det ger dig.
Jag vet att jag skojade om bro-coden tidigare men i och med att hon raggar på _alla_ så har du ett bra kryphål där att ta det vidare och flirta även om hon flirtat förut.
Räknas det ens som bro-code om man bara har flirtat och hållt på lite? Jag drar gränsen vid dejtande tror jag. Speciellt om det handlar om någon som plöjer alla marker..
Misogynt och tramsigt begrepp.
Vad är inte misogynt enligt dig
Pappa ringde precis! Det var trevligt
Har inte pratat med farsan på över ett år. Det är iofs inget rekord på långa vägar.
klår er med 13 booyah
nä överdrev. är 10.

fuck the rules!