Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Jag är singel som vanligt och har ingen på g just nu, men med lite tur så får jag ju hoppas på en sommarflört nu för man börjar ju bli lite desperat

SvaraCitera

Känns som allt är tillbaka på ruta ett igen, kommer få kämpa med honom tills han är bättre. Igen. Förstår mig fortfarande inte på varför hans chef tycker det är njutbart att kränka och trakassera honom så grovt att han knappt vill leva och gå upp ur sängen längre..
Han var ju så glad och nöjd över livet för bara ett år sen fram till några veckor sen, varför kunde det inte få fortsatt att vara så? Blir bara mer och mer orolig för varje dag som går.

SvaraCitera
PMR
 PMR

sevenshadesofwhat:
Känns som allt är tillbaka på ruta ett igen, kommer få kämpa med honom tills han är bättre. Igen. Förstår mig fortfarande inte på varför hans chef tycker det är njutbart att kränka och trakassera honom så grovt att han knappt vill leva och gå upp ur sängen längre..
Han var ju så glad och nöjd över livet för bara ett år sen fram till några veckor sen, varför kunde det inte få fortsatt att vara så? Blir bara mer och mer orolig för varje dag som går.

Han kan inte spela in samtal med chefen? Det komiska är att det inte är olagligt så länge ena parten vet. Är dock svårare om det är ett svartjobb, för då finns inget skyddsnät. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt dålig på hålla relationer vid liv

måste bli bättre på använda messenger igen
missar så mkt bra meddelanden o sånt
fester oxo
e liksom allti nå vecka för sent ute o sånt
o orkar inte svara mer än några ord längre
skriver kanske fö mkt på um

men så skönt utan messenger.. åh <3
bli aktiv igen kanske sitta hela tiden skriva o kolla o bli rastlös.....

SvaraCitera
Ämnesstartare

som jag e nu så tror ja att ja skulle va fett obekväm ifall ja mötte ny person oxo 😛

så de blir inga tre barn i år 
jättetråkigt men va ska man gö nä man int orkar lite
kanske nästa år om ja orkar

SvaraCitera
Ämnesstartare

just ja ja måste fixa rumpan o låren först fö ja gillar inte när folk rör mig där fö de e som en vattenballong o ja kan int sluta tänka på de fett jobbit

SvaraCitera
epok
 epok

Jag känner mig så otroligt jävla tom utan honom. Utan den människan som jag vill vara med, som jag älskar och är så otroligt jäkla kär i fortfarande. Jag gjorde slut med honom i söndags och nu har jag förlorat honom, även som vän. Jag önskar att jag kunde ha ett förhållande men det kan jag bara inte och när jag förklarar varför så är det ingen som förstår.
Jag är så otroligt trasig och jag orkar inte längre vara stark, istället för att fejka att jag mår bra och att jag är glad går jag inte ut alls längre. Det är lika bra att bara vara hemma där ingen kan fråga hur jag mår, där jag inte behöver låtsas längre.
Jag och han hade det otroligt bra tillsammans, knappt några bråk och våran kärlek var så självklar men jag kan inte låtsas som att allting är bra. Och jag vill inte vara i vägen med mitt mående. Därför gjorde jag slut. Jag gjorde slut för att jag helt enkelt inte orkar ha någon relation med någon över huvud taget längre, för att jag inte orkar låtsas må bra längre.
Jag försökte verkligen förklara för honom men han fortsatte fråga varför, om det finns någon annan kille och om jag någonsin ens älskat honom..

Nu har jag förlorat honom och även som vän. Det kommer aldrig bli vi igen sa han, och jag vet att han menar det den här gången.  

SvaraCitera
Ämnesstartare

planerade med en vän tidigare i veckan som inte hörde av sig. sedan lägger hon upp en bild om att vara på väg till en fest med två av hennes bästa vänner. senare lägger hon upp en omslagsbild om att folk är avundsjuka på henne för att hon är bättre än dem. borde ha kommit ihåg varför jag slutade umgås med denna människa 2014. tänkte att hon hade förändrats men nej, hon glömmer när man ska umgås flera tillfällen i rad och så vidare. allt är centrerat kring henne och tider är betydelselösa. har beslutat mig för att det inte funkar mellan oss.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Min relation till rotorblad har förändrats, jag känner att hon är väldigt snäll, och... smart.

Jag ska nog sluta citera henne.... och andra i forumlekar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Im done.. det känns så jävla bra. Jag är absolut inte otrevlig eller nåt sånt men jag är bara så jävla klar. 

SvaraCitera

börjar bli sällskapssjuk igen. men ändå inte. har varit väldigt trött och lite deppig på sistone, så vill i princip bara vara själv samtidigt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville bara säga att det var jag som blev dissad om det inte var uppenbart.. it didnt work out but you are not alone. 

SvaraCitera

känner mig sjukt ensam och oönskad typ

vet inte vad som är hormoner och vad som är på riktigt.
en vän verkar typ ignorera mig, hon har aldrig tid/ork att ses och verkar ointresserad av att prata, hon hör bara av sig om det är något som hon undrar. jag vet inte om det beror på mig eller om det är något annat. pluspoäng till mig sj för att jag för en gångs skull var rak å ba "hej, jag upplever det såhär, är det så?" osv

SvaraCitera
Cobrak

Blivande_japan:
känner mig sjukt ensam och oönskad typ

vet inte vad som är hormoner och vad som är på riktigt.
en vän verkar typ ignorera mig, hon har aldrig tid/ork att ses och verkar ointresserad av att prata, hon hör bara av sig om det är något som hon undrar. jag vet inte om det beror på mig eller om det är något annat. pluspoäng till mig sj för att jag för en gångs skull var rak å ba "hej, jag upplever det såhär, är det så?" osv

Du verkar ändå ha tagit till modet och styrkan att lägga fram dina kort på bordet. Då har du åtminstone visat vart du står. Därpå är det upp till denna person att visa vad hen verkligen vill då du i alla fall har försökt göra det bästa av situationen.

För övrigt önskar jag dig många styrkekramar och hoppas att det löser sig!

SvaraCitera

Cobrak:

Du verkar ändå ha tagit till modet och styrkan att lägga fram dina kort på bordet. Då har du åtminstone visat vart du står. Därpå är det upp till denna person att visa vad hen verkligen vill då du i alla fall har försökt göra det bästa av situationen.

För övrigt önskar jag dig många styrkekramar och hoppas att det löser sig!

thnx!

SvaraCitera
latest comments