Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

PMR
 PMR

019linnea:
Jag kan inte åka till honom nu i veckan eftersom han har blivit inkallad igen. Är så sjukt ledsen nu. Ingen vet hur länge de är borta eller när de kommer tillbaka. Men han har inget val

Hur länge sedan var det sedan ni sågs? Läst tidigare att du inte vill ha någon bedömning av läget, så sparar in på det. Men om du skulle undra över min syn på det hela så är det bara att fråga. Vad har han blivit inkallad till/i?

SvaraCitera

PMR:

Hur länge sedan var det sedan ni sågs? Läst tidigare att du inte vill ha någon bedömning av läget, så sparar in på det. Men om du skulle undra över min syn på det hela så är det bara att fråga. Vad har han blivit inkallad till/i?

Vi sågs senast 3 mars, hans team i militären har blivit inkallad till beredskap = de åker bort och försvinner på obestämd tid 

SvaraCitera
PMR
 PMR

019linnea:

Vi sågs senast 3 mars, hans team i militären har blivit inkallad till beredskap = de åker bort och försvinner på obestämd tid 

Finns det någon stund då du känner dig neutral? dvs inte längtar, är besviken eller något utan helt nollställd inför situationen?

SvaraCitera

Det är både och.. han har min fulla förståelse till att han måste åka bort, även fast vi nu hade planerat ngt. Men det svider, det gör det

PMR:

Finns det någon stund då du känner dig neutral? dvs inte längtar, är besviken eller något utan helt nollställd inför situationen?

SvaraCitera

Kära relationsdagbok! 
VART finns alla lesbians/bi eller alla andra tjejer som är intresserade av tjejer. De är som bortblåsta med vinden, eller så gömmer de sig som kryp under löv. Jag hittar dem inte, det gör mig frustrerad. Kära dagbok jag vill bara vara lycklig igen, kunna få ge en person glädje och kunna fylla deras dagar med mina fantasifulla ideér.
Återkommer om något ändras dagbok.

SvaraCitera
time
 time

Vill bara kramas och lyssna på progg

SvaraCitera

Pratade nyss i telefon med en vän igen om bl.a hunken + hon gav förslag på vad man kunde skriva till honom. Känner mig jättenöjd nu iaf, vetandes att jag gör vad jag vill och kan kring situationen. Glad!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars min baby 🙁 Blivit utsatt för en massa skit >.> Is tickis gonna have to choke a bitch (dude i det här fallet)?

SvaraCitera

har du barn nu

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.. Ba tänker på the love of my life +_+ undrar om det kommer bli vi igen...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha barn <: mina barn hade blivit awesome

SvaraCitera

fråga hur hon känner och berätta hur du känner. kräv ett svar pga detta har väl pågått länge nog. man kan ej både ha kakan kvar och äta en. det är ej schysst att hålla någon på halster/leka med någons känslor på det viset. säg till på skarpen och lämna om du ej får svar. 

linnea också. 

SvaraCitera

och jag med. uh.

SvaraCitera

Är nöjd med hur jag gör just nu. 

Men tickis.. va? Haha 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, agreed. Har försökt kräva svar av henne och har väl kinda fått ett, men måste ju samtidigt ha förståelse för att alla inte är lika stensäkra som jag på allting. Och så får man ju pussla ihop ett och annat själv också.

SvaraCitera
latest comments