Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Edinburgh: Mm snackar gärna men inte just nu. Men det värmer.

Jag förstår. Hör av dig när du vill prata, bara! Hjärta

Edinburgh:

Det låter rätt hemskt när man säger det på just det sättet ja, men känslan bakom den meningen är ju verkligen okej att känna. Vet allt om känslan av att ens liv står still, men jag tror det är ofta man känner så i onödan. Eller såvitt jag kan se bara på hur du har resonerat kring saker det senaste året så verkar ändå ha växt något enormt(?)

Jag vet inte... Jag försöker tro att jag gjort det, men hamnar väldigt ofta i såna här svackor när jag känner att jag står på samma plats som för ett år sedan och att jag aldrig kommer att komma ur det. Svårt att avgöra hur långt jag själv kommit då. 

PMR:

Kanske inte är en tröst. Men det kanske är precis likadant i hans fall?

Tror inte det. Jag är 99% säker på att han har träffat en ny.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Nu har jag skrivit på bästa sätt. Får väll bara se vad hon svarar. Skulle aldrig satt mig i den här situationen. Hon kommer ju ändå inte kunna förstå, inte mer än att det är hemskt.
Jaja gjort är gjort och det var mitt fel från början ändå.

SvaraCitera

Allt har fan rasat ihop familj släkt förhållande det sista tog hårt av bara fan skola åt helvete jobb likaså 

druckit från morgon till kväll i över en vecka nu 

vet inte hur jag ska ta mig ur detta. pallar inte mer snart känner jag

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är lite jobbigt. Inte för min skull utan för alla andra.  Har en nära killkompis som jag tidigare haft en liten romans med (typ 8 år sedan :s) och som för flera år sedan uttryckte att han var kär i mig. Igår så var vi fulla och lekte arga leken av oklar anledning, då tittar man ju varandra rätt djupt i ögonen samtidigt och helt plötsligt säger han "nä, det här går inte. Jag kan inte mer. Får för mycket minnen."...  tycker det var weird. Hoppas inte.. han känner så som man ändå misstänker av detta. Det vore besvärligt i och med att en vän har en fling med honom just nu.. och jobbigt för honom.. Men jag kanske överanalyserar det. Känner mig nästan svikig mot min vän också.

SvaraCitera

Förstår ibland inte vad han ser hos mig. Kopplar vi ihop pga liknande uppväxt och nuvarande förhållanden? Men han har ju sagt vad han gillar med mig, och det är ju iofs det vanliga (klok, vacker o det). Kanske man bara får acceptera. Jag finns bara i ett exemplar, och är unik, bra osv på mina egna sätt

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

019linnea:
Förstår ibland inte vad han ser hos mig. Kopplar vi ihop pga liknande uppväxt och nuvarande förhållanden? Men han har ju sagt vad han gillar med mig, och det är ju iofs det vanliga (klok, vacker o det). Kanske man bara får acceptera. Jag finns bara i ett exemplar, och är unik, bra osv på mina egna sätt

ibland tror jag det är bästa att inte försöka förstå utan bara glädjas åt att det finns saker hos en som är mer än väl för någon att älska en.

SvaraCitera

NEMI:

ibland tror jag det är bästa att inte försöka förstå utan bara glädjas åt att det finns saker hos en som är mer än väl för någon att älska en.

Bra skrivet! Måste nog inte heller finnas några rätta svar skulle jag tro. Han har berättat många gånger att han älskar mig.. vilket egentligen kan vara tillräckligt Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste medge att jag hade rätt trevligt. Det var lite tråkigt. Jag hade sett fram emot att gå hem i regnet o lyssna på nån sorgsen musik o tänka över hur livet e skit o sånt. Nåväl, det kommer säkert andra tillfällen. Fy va deprimerande. hehe. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli: Jag hade sett fram emot att gå hem i regnet o lyssna på nån sorgsen musik

Hjärta

SvaraCitera

det har varit någon förlovnings-boom bland bekanta på sistone och jag är SÅ AVUNDSJUK. vill också ha en ring på mitt finger Rodnar

SvaraCitera

^ obs: ej creepy hint

SvaraCitera
time
 time

Kan inte sova. Herrn smorde in min rygg med kylande gel, så himla skönt, nu känns det lite bättre.

SvaraCitera

självupptagen vän bad mig igår utveckla vrf jag bara måde "okej".
det var surrealistiskt

SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar er

SvaraCitera

jag har jag gjort vad jag kunnat, nu ligger bollen hos henne. men det är ganska obvious att hon skiter i mig, så vår relation lär rinna ut i sanden. jag orkar inte mer.

SvaraCitera
latest comments