Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

reben:
WUUUUUUÖHHÅH MIN MAMMA E SÅN JÄVLA FITTA :DDD:D:D:D:d.d.D:DdD:DD:D

ja

ska vi bilda en klubb

vi som hatar våra äckliga fittmammor

SvaraCitera
reben

amsi:

ja

ska vi bilda en klubb

vi som hatar våra äckliga fittmammor

trodde d va bra med din mamma nu?

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

trodde d va bra med din mamma nu?

d ändrades

som vanligt

hon var snäll i några veckor och behandlar hon mig illa igen

jag+kompis fikade med henne och kompisen sa t.o.m ifrån och hon gör aldrig d mot mamma

uhuhuhuhuu

SvaraCitera
reben

haha asså min mamma fick hela familjen att må asdåligt för att dom "inte bryr sig om henne" o sånt o typ blamade dom för allt o va jättearg o aa sabbade allt. 

FÖR ATT HENNES MAN FLYTTAT PÅ HENNES SKOR NÄR HAN DAMMSÖG SÅ HON INTE HITTADE DOM

då va hon tydligen mkt ovälkommen i huset o alla andra är hemska mot henne o d är onödigt att hon kmr hem ??

asså sån bullshit hela tiden blir så ledsen av att va för långt bort för att slå till henne oxo

SvaraCitera
reben

amsi:

d ändrades

som vanligt

hon var snäll i några veckor och behandlar hon mig illa igen

jag+kompis fikade med henne och kompisen sa t.o.m ifrån och hon gör aldrig d mot mamma

uhuhuhuhuu

🙁

bull o höra
va hände dårå elr d kanske inte spelar ngn roll

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
haha asså min mamma fick hela familjen att må asdåligt för att dom "inte bryr sig om henne" o sånt o typ blamade dom för allt o va jättearg o aa sabbade allt. 

FÖR ATT HENNES MAN FLYTTAT PÅ HENNES SKOR NÄR HAN DAMMSÖG SÅ HON INTE HITTADE DOM

då va hon tydligen mkt ovälkommen i huset o alla andra är hemska mot henne o d är onödigt att hon kmr hem ??

asså sån bullshit hela tiden blir så ledsen av att va för långt bort för att slå till henne oxo

wtf

jag kan göra hon vet inte ens hur jag ser ut?

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

🙁

bull o höra
va hände dårå elr d kanske inte spelar ngn roll

hon fjäskar alltid som fan för mina kompisar

hon var fett otrevlig och ba vf har du den tröjan på dig den släng den

jag ba mm köpte den för några veckor sedan och jag tkr faktiskt om den

hon: det gör inte jag

jilfdaljjscdkbjscdkbjdcs OCH???DET ÄR INTE DU SOM SKA HA DEN PÅ DIG

SvaraCitera
reben

amsi:

wtf

jag kan göra hon vet inte ens hur jag ser ut?

tack vänligt

amsi:

hon fjäskar alltid som fan för mina kompisar

hon var fett otrevlig och ba vf har du den tröjan på dig den släng den

jag ba mm köpte den för några veckor sedan och jag tkr faktiskt om den

hon: det gör inte jag

jilfdaljjscdkbjscdkbjdcs OCH???DET ÄR INTE DU SOM SKA HA DEN PÅ DIG

aha bull onödig kommentar :S

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

närmre och närmre samma fas för var dag Glad

SvaraCitera

aldrig varit så här instabil i hela mitt liv. fitta vad jobbigt. 

SvaraCitera

nu har 3/4 av första terminen gått och jag har fortfarande knappt minglat med någon. har ett litet gäng som jag sitter med i föreläsningssalarna och så men jag är liksom den som följde med någon på köpet

har nu fått för mig att jag kommer att få äta lunch ensam i fem år medan alla andra är bÄsTiSaR 🙂

SvaraCitera
PMR
 PMR

terrormat:
nu har 3/4 av första terminen gått och jag har fortfarande knappt minglat med någon. har ett litet gäng som jag sitter med i föreläsningssalarna och så men jag är liksom den som följde med någon på köpet

har nu fått för mig att jag kommer att få äta lunch ensam i fem år medan alla andra är bÄsTiSaR 🙂

ääääh! Under grundskolan och även gymnasietiden så ändrades grupperingar dels då folk hann tröttna på varandra, ofta konstellationer, så varför skulle det inte kunna bli så under den kommande tiden med? Det kan gå år och sedan inser man "Hur kommer det sig att vi inte lärt känna varandra innan??". Kämpa på!

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet att det blir så om jag börjar plugga, 100 % ensamvarg lets go

SvaraCitera
Kudhos

Vem fan minglar på universitet?! 

SvaraCitera

PMR:

ääääh! Under grundskolan och även gymnasietiden så ändrades grupperingar dels då folk hann tröttna på varandra, ofta konstellationer, så varför skulle det inte kunna bli så under den kommande tiden med? Det kan gå år och sedan inser man "Hur kommer det sig att vi inte lärt känna varandra innan??". Kämpa på!

veeeet ju egentligen att det är så. flera av mina vänner gick jag i samma klass som i två-tre år innan vi plötsligt umgicks varje dag (och några av dem har sagt att de i början inte trodde att de skulle kunna hänga med mig, haha)

det stör mig bara att jag inte tycker att någon har fått en rättvis bild av mig, men det kommer väl. vi har bara föreläsningar två dagar i veckan, tror det hade varit lättare om vi hade heldagar för då hade det kommit naturligt att äta lunch tillsammans och så. nu åker folk mest hem direkt efter

SvaraCitera
latest comments