reben:
WUUUUUUÖHHÅH MIN MAMMA E SÅN JÄVLA FITTA :DDD:D:D:D:d.d.D:DdD:DD:D
ja
ska vi bilda en klubb
vi som hatar våra äckliga fittmammor
amsi:
jaska vi bilda en klubb
vi som hatar våra äckliga fittmammor
trodde d va bra med din mamma nu?
reben:
trodde d va bra med din mamma nu?
d ändrades
som vanligt
hon var snäll i några veckor och behandlar hon mig illa igen
jag+kompis fikade med henne och kompisen sa t.o.m ifrån och hon gör aldrig d mot mamma
uhuhuhuhuu
haha asså min mamma fick hela familjen att må asdåligt för att dom "inte bryr sig om henne" o sånt o typ blamade dom för allt o va jättearg o aa sabbade allt.
FÖR ATT HENNES MAN FLYTTAT PÅ HENNES SKOR NÄR HAN DAMMSÖG SÅ HON INTE HITTADE DOM
då va hon tydligen mkt ovälkommen i huset o alla andra är hemska mot henne o d är onödigt att hon kmr hem ??
asså sån bullshit hela tiden blir så ledsen av att va för långt bort för att slå till henne oxo
amsi:
d ändradessom vanligt
hon var snäll i några veckor och behandlar hon mig illa igen
jag+kompis fikade med henne och kompisen sa t.o.m ifrån och hon gör aldrig d mot mamma
uhuhuhuhuu
🙁
bull o höra
va hände dårå elr d kanske inte spelar ngn roll
reben:
haha asså min mamma fick hela familjen att må asdåligt för att dom "inte bryr sig om henne" o sånt o typ blamade dom för allt o va jättearg o aa sabbade allt.FÖR ATT HENNES MAN FLYTTAT PÅ HENNES SKOR NÄR HAN DAMMSÖG SÅ HON INTE HITTADE DOM
då va hon tydligen mkt ovälkommen i huset o alla andra är hemska mot henne o d är onödigt att hon kmr hem ??
asså sån bullshit hela tiden blir så ledsen av att va för långt bort för att slå till henne oxo
wtf
jag kan göra hon vet inte ens hur jag ser ut?
reben:
🙁bull o höra
va hände dårå elr d kanske inte spelar ngn roll
hon fjäskar alltid som fan för mina kompisar
hon var fett otrevlig och ba vf har du den tröjan på dig den släng den
jag ba mm köpte den för några veckor sedan och jag tkr faktiskt om den
hon: det gör inte jag
jilfdaljjscdkbjscdkbjdcs OCH???DET ÄR INTE DU SOM SKA HA DEN PÅ DIG
amsi:
wtfjag kan göra hon vet inte ens hur jag ser ut?
tack vänligt
amsi:
hon fjäskar alltid som fan för mina kompisarhon var fett otrevlig och ba vf har du den tröjan på dig den släng den
jag ba mm köpte den för några veckor sedan och jag tkr faktiskt om den
hon: det gör inte jag
jilfdaljjscdkbjscdkbjdcs OCH???DET ÄR INTE DU SOM SKA HA DEN PÅ DIG
aha bull onödig kommentar :S
närmre och närmre samma fas för var dag 
aldrig varit så här instabil i hela mitt liv. fitta vad jobbigt.
nu har 3/4 av första terminen gått och jag har fortfarande knappt minglat med någon. har ett litet gäng som jag sitter med i föreläsningssalarna och så men jag är liksom den som följde med någon på köpet
har nu fått för mig att jag kommer att få äta lunch ensam i fem år medan alla andra är bÄsTiSaR 🙂
terrormat:
nu har 3/4 av första terminen gått och jag har fortfarande knappt minglat med någon. har ett litet gäng som jag sitter med i föreläsningssalarna och så men jag är liksom den som följde med någon på köpethar nu fått för mig att jag kommer att få äta lunch ensam i fem år medan alla andra är bÄsTiSaR 🙂
ääääh! Under grundskolan och även gymnasietiden så ändrades grupperingar dels då folk hann tröttna på varandra, ofta konstellationer, så varför skulle det inte kunna bli så under den kommande tiden med? Det kan gå år och sedan inser man "Hur kommer det sig att vi inte lärt känna varandra innan??". Kämpa på!
jag vet att det blir så om jag börjar plugga, 100 % ensamvarg lets go
Vem fan minglar på universitet?!
PMR:
ääääh! Under grundskolan och även gymnasietiden så ändrades grupperingar dels då folk hann tröttna på varandra, ofta konstellationer, så varför skulle det inte kunna bli så under den kommande tiden med? Det kan gå år och sedan inser man "Hur kommer det sig att vi inte lärt känna varandra innan??". Kämpa på!
veeeet ju egentligen att det är så. flera av mina vänner gick jag i samma klass som i två-tre år innan vi plötsligt umgicks varje dag (och några av dem har sagt att de i början inte trodde att de skulle kunna hänga med mig, haha)
det stör mig bara att jag inte tycker att någon har fått en rättvis bild av mig, men det kommer väl. vi har bara föreläsningar två dagar i veckan, tror det hade varit lättare om vi hade heldagar för då hade det kommit naturligt att äta lunch tillsammans och så. nu åker folk mest hem direkt efter