ingenmansland:
Grejen är att jag vet vad som är rätt att göra, men det känns inte rätt. Hur gör man då?
våra känslor kan vi inte rå för, men det går att göra val. Gör det du ser som rätt, inget annat hur ont det än kommer göra. Med tiden kommer det bli lättare.
Pendulum:
Kanske jag gjorde, minns inte hur de i köket såg ut thou 🙁
Nää därför du borde åka hit igen kanske 
Det flockar ju ögongodis i kakas kök.. klart att hon inte minns och kan hålla reda på dem. Som att befinna sig i en dimma av genetisk estetik
Funderar på att sluta ta hem singelkompisar pga såna kommentarer :(((((( dämn
NEMI:
våra känslor kan vi inte rå för, men det går att göra val. Gör det du ser som rätt, inget annat hur ont det än kommer göra. Med tiden kommer det bli lättare.
Det är precis sånt där jag behöver höra. Måste börja tänka mer rationellt.
Tack.
kakakaka:
Funderar på att sluta ta hem singelkompisar pga såna kommentarer :(((((( dämn
....så du tror det hindrar en om man inte är singel 
(är för övrigt såååå seriös 
-nää)
Minns folk... för att jag nästan alltid minns dem. Men är inte pga det jag skrev innan.
ska ha över tre folk jag inte känner idag i vanliga fall hade d känts jättekul nu känns det bara cp och jättenervös
d var några tjejer som gick på mig på toaletten i skolan. d är ett rum med vaskar sen massa toaletter i bås, gick in och en stod precis vid dörren, jag sa "oj", min kompis gick in och kissade, och jag stod utanför. "varför kollar du snett??" sa en. jag förklarade att det gjorde jag inte utan att jag blev förvånad av att jag nästan gick in i henne. så stirrade de, typ sju tjejer och skrattade och frågade om jag var farlig och jag sa nej är ni elr??
de fortsatte fråga en massa sen kom en till in och då sa de kolla på den tjejen hon glor snett så sa en "vf gumman???.." och jag sa att det gjorde jag inte och att de kunde sluta prata med mig, då började de skrika och slå i väggar och jagnoch min kompis gick ut och jag sa hejdå ha en trevlig dag
har mått dåligt sedan jag vaknade och haft spänningar och ont i kroppen och jag orkar inte med äckliga idioter
Schism:
sånt är läbbigt
ja jag brukar inte tänka d men ngt är på väg att hända i mitt huvud
så ringer min mamma o säger förlåt för att hon inte kmr i helgen men hon har varit nere dom senaste två månaderna ???? jaja va ju "fin gest" pallar ej att så fort jag pratar med henne så går d tillbaka till den artighet jag är uppväxt med men vill bara va jättetaskig =))))))))) o märker att jag söker bekräftelse hela hela hela tiden ändå. va i helvete svarade jag för är så jävla kluven
e de ok o tänka "vill inte ha dig i mitt liv jävla cp men visa att du bryr dig om mig !!!!!!!!!!!?????"
så börjar hon snacka om att komma hit o hälsa på ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
sen så är kaka det enda ögongodis man behöver :$