019linnea:
Tycker inte om att vara svartsjuk.
Ställer med nöje upp om du vill göra honom svartsjuk tillbaka. = )
Pendulum:
detta visste jag inget ommen vad kul!!!
Now u do! Tror du träffade honom när vi var i köket?!
____
Träffade zymba igår och fnittrade i ca två timmar <3
NEMI:
Så ligger jag på min säng och stirrar ut på ett trädskelett mot en jämngrå himmel.Hon drog sig ur...
även om jag helt förstår skälet.. är det inte utan att jag är jävligt lessen. Men det är inte över.
vad hände?
NEMI: Hon drog sig ur...
även om jag helt förstår skäle
ville hon ej ses övht eller bokade hon om?
Exodus:
vad hände?
inget jag tänker skriva, men det fanns från hennes sida omständigheter som gjorde det bäst så, och en ny tid har bestämts.
kakakaka: Träffade zymba igår och fnittrade i ca två timmar <3
Hej igen
Var jättekul att träffa dig, du är så busig 
För åtta månader sen tog det slut mellan mig och mitt ex. Bara några dagar senare hade han ett nytt förhållande och vi bröt kontakten helt. I förrgår kom han hem till mig och vi pratade för första gången sedan uppbrottet.
Det var så tragiskt alltihop. Han var så full av ånger, skam och hopplöshet. Vi pratade mycket om oss och han förklarade hur ledsen han var över att saker blev som dom blev. Han nämnde flera gånger att jag var hans största kärlek och att han fortfarande känner så. Att han såg en framtid med mig. Med hus, barn och hela paketet. Men att han samtidigt vet att vi aldrig kommer att kunna ha ett hälsosamt förhållande.
Det gjorde så himla ont att riva upp allt som håller på att läka. Men samtidigt var det så himla fint och värt det. Jag fick träffa min bästa vän igen. Killen som jag föll för sommaren 2012 och det värmde att se att han fortfarande finns kvar trots all skit vi gick igenom.
Nu vet jag dock inte vart jag ska ta vägen.
Nu vet jag dock inte vart jag ska ta vägen.
sorgligt men samtidigt fint. Ta dig tid att tänka igenom och sortera i tankar och känslor. Då kommer det bli lite mindre svårt att se om du vill göra något med det eller lägga det åt sidan.
Exner:
Ställer med nöje upp om du vill göra honom svartsjuk tillbaka. = )
Ok, deal. Börjar fila på manuset för vårt sextape.. om du inte har något emot det
NEMI:
sorgligt men samtidigt fint. Ta dig tid att tänka igenom och sortera i tankar och känslor. Då kommer det bli lite mindre svårt att se om du vill göra något med det eller lägga det åt sidan.
Grejen är att jag vet vad som är rätt att göra, men det känns inte rätt. Hur gör man då?
kakakaka:
Now u do! Tror du träffade honom när vi var i köket?!____
Träffade zymba igår och fnittrade i ca två timmar <3
Kanske jag gjorde, minns inte hur de i köket såg ut thou 🙁
men vad kul!!!