Kudhos:
Vet inte om hon är seriös eller ej. Blä. Obehagligt att behöva förrställa sig. Även om jag vet att det har hänt.
Vad är det som är obehagligt? Är det så att du har känslor kvar eller så? Jag menar, hon har ett liv som hon får göra precis vad hon vill med?
PMR:
Vad är det som är obehagligt? Är det så att du har känslor kvar eller så? Jag menar, hon har ett liv som hon får göra precis vad hon vill med?
Jo absolut att hon har et eget liv och får göra som hon vill. Jag har inte känslor kvar men det är en väldigt komplicerad historia som jag helst inte tar öppet, haha.
kan inte träffa s förrän på söndag d känns lite tråkigt men kmr bli bra när vi ses
han är bra
ringde hnm igår och gav värsta kärleksförklaringen d var uppskattat
Upptäckt att jag på senare tid blivit mer selektiv. Det är bra, på många sätt, då jag inte hänger kvar i relationer som inte är bra. Samtidigt är det dåligt eftersom jag kanske ibland väljer bort folk lite för fort i rädsla för att bli sårad eller vad det nu kan vara. Hur svårt ska det vara att hitta en balans?
Zymba:
Upptäckt att jag på senare tid blivit mer selektiv. Det är bra, på många sätt, då jag inte hänger kvar i relationer som inte är bra. Samtidigt är det dåligt eftersom jag kanske ibland väljer bort folk lite för fort i rädsla för att bli sårad eller vad det nu kan vara. Hur svårt ska det vara att hitta en balans?
d e bra att vara selektiv
Zymba: Upptäckt att jag på senare tid blivit mer selektiv. Det är bra, på många sätt, då jag inte hänger kvar i relationer som inte är bra. Samtidigt är det dåligt eftersom jag kanske ibland väljer bort folk lite för fort i rädsla för att bli sårad eller vad det nu kan vara. Hur svårt ska det vara att hitta en balans?
Det är bra att du har börjat värdera dina relationer på riktigt i alla fall. För att ha friska relationer måste man också själv komma fram till vad man faktiskt vill få ut av dem och förhålla sig till det. 
haha fyfan vilken jävla idiot som har mage att höra av sig igen.
oh i gave him what he deserved, alright. verkligen ett shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice-scenario.
nu jävlar ska här gymmas
Relation till föredetta klasskamrat som jag tjafsat jättemycket med och som jag blev tvungen att återförenas med i nya klassen: återställd. Var bara trevlig och låtsades som ingenting, så frågade han om jag fortfarande var sur på honom. Jag sa att nej nej, självklart inte, och nu är vi sams.
Stör mig dock fortfarande på honom och tycker han verkar fett lost, men skönt att inte vara osams när vi kommer ses hela tiden liksom.
En av tjejerna i klassen la även till mig på Facebook och vi pratade ganska mycket på lektionen. Hon verkade jättegullig. Känns braaaa!
IDAG ÄR ALLA RELATIONER GANSKA BRA OCH JAG MÅR BRAAAAA
Fd hyresvärd frågade vad jag gör ikväll. Får lite panik pga jag var skitdryg mot honom hela tiden. Läxade upp som om jag vore hans mamma när han tappade våra gemensamma nycklar, när han inte städade etc. Känns weird när man ska hänga utan ngn anledning. Stelt
--
Kudhos:
Jo absolut att hon har et eget liv och får göra som hon vill. Jag har inte känslor kvar men det är en väldigt komplicerad historia som jag helst inte tar öppet, haha.
Ok. Ber om ursäkt, var inte meningen att du skulle ta illa vid. Tyckte bara att det lät så mysko..
PMR:
Ok. Ber om ursäkt, var inte meningen att du skulle ta illa vid. Tyckte bara att det lät så mysko..
Nej jag tog inte illa vid. 🙂 Vill inte spy ut det här bara haha.
nu är vi bästa kompisar igen. känns bra. han är den klokaste jag vet och jag tänker aldrig tappa honom.