Haha nej
är iaf 18 dagar sedan idag, när han fyller år är det tre veckor sedan, dvs knappt en månad. Det borde vara rätt, jo men det är det
ply:
min relation till min tidsuppfattning och din avrundningsförmåga är inte helt 100
PMR:
drygt = något mer än en månaddvs. rörde sig om knappt en månad i det här fallet
...tror att det var det som ply reagerade på
![]()
(hehe, shit, blev en grammatiknazi helt plötsligt)
Jaha, jag tänker att drygt är när det nästan är en månad. Menade såklart knappt en månad.
Lotus Elise:
Jaha, jag tänker att drygt är när det nästan är en månad. Menade såklart knappt en månad.
Näää, "drygt" är precis det motsatta till knappt! Men man lär sig något nytt varje dag och nu kommer det säkert sitta fast extra skarpt i minnet! 
PMR:
Näää, "drygt" är precis det motsatta till knappt! Men man lär sig något nytt varje dag och nu kommer det säkert sitta fast extra skarpt i minnet!
Haha, hoppas det
Blivande_japan:
ah. ännu värre är typ människor som dessutom blåser högljudda bubblor varvat med det.gillade min tysklärare som brukade säga typ "se inte dummare ut än vad du är" el ngt när folk tuggade tuggummi med vidöppen mun
Mm o när de gör bubblor i sina mun du vet.. alltså min bubblor som låter för att man tuggar snabbt. Usch
är rädd för att bli ihop med s
kakakaka:
Mm o när de gör bubblor i sina mun du vet.. alltså min bubblor som låter för att man tuggar snabbt. Usch
d tror jag inte jag stör mig så mkt på
om du menar d jag tänker på
PMR:
Har du berättat det för denne? Jag "råkade ut för" en sådan person ganska nyligen och jag var tvungen att säga ifrån till slut, men denne tycktes ända inte riktigt fatta. Kände mig som ett elakt jäkla as.. Men ja, ibland är man verkligen tvungen att berätta för en person hur man ser på relationen.
nä, vet verkligen inte hur man ska säga på ett bra sätt. tkr synd om henom som är så ensam också... personen är så himla dålig på att förstå när man insinuerar saker. typ vi var hemma hos mig några stycken, till slut var det bara vi två kvar. jag var väldigt trött å sa typ det "fan vad trött jag är" personen förstod ej att jag tyckte denne borde åka hem. ett tag senare var jag så trött att jag typ "ah, du måste nog åka hem snart för jag är så himla trött" tog typ en timme till och att jag sa det en gång till innan personen åkte.
jag har vissa bra relationer, vissa mindre bra, vissa som inte längre existerar. det är otroligt ledsamt när saker och ting blir som de blir med personer man bryr sig om. men jag är glad att jag sa ifrån. jag hoppas personen nån gång inser och förstår.
värdelöst, uttråkande. dock jävligt nice med sovsällskap varje natt.
Nu har mina kusiner och moster stuckit, nu försöker jag hålla inne mina tårar och det gör resten av oss också haha. Usch vill inte ens tänka på hur det kommer att kännas för mormor och morfar när vi sticker på onsdag =( helvete
Inatt drömde jag att han dumpade mig. Uhuhu. Det var lite extra nice att vakna upp sen och ba kunna gosa in mig i hans famn.
s1cce: Nu har mina kusiner och moster stuckit, nu försöker jag hålla inne mina tårar och det gör resten av oss också haha. Usch vill inte ens tänka på hur det kommer att kännas för mormor och morfar när vi sticker på onsdag =( helvete
Sticker? :O
s1cce:
Nu har mina kusiner och moster stuckit, nu försöker jag hålla inne mina tårar och det gör resten av oss också haha. Usch vill inte ens tänka på hur det kommer att kännas för mormor och morfar när vi sticker på onsdag =( helvete
hatar också sånt där haha 🙁 så är det för mina föräldrar också. nackdelen med stor släkt som bor långt! det är bra att ni droppar av iaf så inte alla drar på en gång.
har typ ingen släkt har varit rätt ledsen över d men e väl bara som d e