Kudhos:
Träffade "andra halvan" av familjen igen.Det blir aldrig lättare. Det blir aldrig bättre. Det är skönt iaf att få det bekräftat att jag + min familjehalva är den delen som är friska i huvudet.
Usch, lider med dig. Har bl a farmor som jag anser är rätt så sjuk i huvudet
Skönt att ha fått det "överstökat" iaf och hoppas att det är lååångt tills nästa gång du behöver stå ut med dem!
PMR:
Usch, lider med dig. Har bl a farmor som jag anser är rätt så sjuk i huvudetSkönt att ha fått det "överstökat" iaf och hoppas att det är lååångt tills nästa gång du behöver stå ut med dem!
Mhm, alltså det är så konstigt allt det här. Eller asså. Komplex situation. Farsan är tvåäggstvilling. Han syster (tvillingen) är vad vi misstänker psykiskt ohälsosam. De kom över för middag (systern, hennes man, deras dotter, samt farmor) och vi alla tror rätt säkert nu att hon lider av någon mental ohälsa. Hur hon beter sig, ser på världen, ser på oss (Familj trotsallt) är helt åt helvete. Ska inte spy ut allt här men... gökboet är inte långt härifrån...
Flyttade hem till mina föräldrar idag. Undrar hur lång tid det tar innan vi slår ihjäl varandra.
relationen till mig själv är väldigt väldigt dålig. jag har börjat tänka i banorna att det är mig det är fel på, att det är därför alla relationer jag haft med killar misslyckats och inte att de behandlat mig illa. jag är inte tillräckligt bra för de och det är därför jag blivit bortkastad som en trasa. är ju inte värd bättre ändå. nej, jag har på riktigt tappat tron på att någonsin hitta något ömsesidigt. kommer bli en crazy cat lady.
hoppas jag blir nöjd med mig själv och den jag är en vacker dag.
pendu:
relationen till mig själv är väldigt väldigt dålig. jag har börjat tänka i banorna att det är mig det är fel på, att det är därför alla relationer jag haft med killar misslyckats och inte att de behandlat mig illa. jag är inte tillräckligt bra för de och det är därför jag blivit bortkastad som en trasa. är ju inte värd bättre ändå. nej, jag har på riktigt tappat tron på att någonsin hitta något ömsesidigt. kommer bli en crazy cat lady.hoppas jag blir nöjd med mig själv och den jag är en vacker dag.
aw baby. Tänker likadant ibland
eller ofta
typ får uppenbaralser om saker som man behandlat på så jävla kasst sätt.. Som verkar så uppenbara i efterhand liksom, men som förmodligen inte alls var så självklara just då som ens hjärna får dem att framstå, nu. Men allt man kan göra är att försöka bli bättre till nästa gång.. Man lär ju som man lever, det gäller relationsgrejer också...
(men ja tror inte heller på någon "nästa gång"
. vad är oddsen liksom)
Lyssnade på er som sa att det var bäst att satsa på plugg och att relationer kan komma senare. Skulle ha struntat i vad ni sa. Borde ha vetat bättre. Men det är enkelt att vara efterklok så här långt senare utan någon som helst aning om hur sociala relationer skapas eller ens vad vänskap handlar om. Hur kunde jag vara så naiv att jag litade på okändas ord.
Tickstart: aw baby. Tänker likadant ibland eller ofta
typ får uppenbaralser om saker som man behandlat på så jävla kasst sätt.. Som verkar så uppenbara i efterhand liksom, men som förmodligen inte alls var så självklara just då som ens hjärna får dem att framstå, nu. Men allt man kan göra är att försöka bli bättre till nästa gång.. Man lär ju som man lever, det gäller relationsgrejer också...
mm precis. jag har varit så naiv som gått på all bullshit jag fått höra. men jag har iaf lärt mig något av det. om det blir en "nästa gång" kanske jag hör varningsklockorna tidigare. till dess får man la se till att ha kul bara, en är ju fortfarande "ung".
aa eller hur, men håller tummarna för dig ändå ticky!
pendu: aa eller hur, men håller tummarna för dig ändå ticky!
vill du bli ihop med mig? +__+
Skyller alla mina dåliga förhållanden på Tickstart.
We accept the love we think we deserve liteså
När jag reggade mig här trodde jag aldrig att jag skulle möta så många som jag verkligen tycker om. Men det har jag. Ni är underbara och jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte hade hittat hit. Folket här räddade mig, och för det är jag evigt tacksam.
puss sötnosar!
Fkpaw:
We accept the love we think we deserve liteså
The perks of being a wallflower. Bra film. Vill läsa boken.
Ingen vill ha en lantis.. och har häller aldrig haft nån relation:(