Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

elverpigen:

+ "du harr litesnor i näsan, får jag pilla bort det?"

får mig bara att undra vilka du annars brukar umgås med om man inte kan uttrycka sig på liknande vis, bara haha.

SvaraCitera

passaro:

får mig bara att undra vilka du annars brukar umgås med om man inte kan uttrycka sig på liknande vis, bara haha.

fattar inte

SvaraCitera

man ska vara utflippad passe. här har du mycket att lära.

SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

fattar inte

uppfattade detta:

elverpigen:

avslappnat förhållningssätt till allt

som att du inte brukar umgås med folk som uttrycker sig på ett sådant vis, utifrån:

elverpigen:

"men emily för fan kissa nu, herregud"

SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Känns som att han är off och som att intresset avtagit markant sedan senast, men helt plötsligt kommer ett sms där han skriver att han saknar mig. Vet inte alls vad han tänker, åååå

Äh, överanalysera ej. Han vet säkert att du har mycket i skolan, och vill inte störa dig, vara på dig för mycket för att inte verka desperat osv. Dessutom har det inte ens gått en vecka sedan ni sågs [no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

alltså alla borde vara avundsjuka PÅ MIG

Vet ej om ALLA är, men jag är det definitivt, så skriv upp mig på listan över "avundsjuka biatches"! [y][mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Äh, överanalysera ej. Han vet säkert att du har mycket i skolan, och vill inte störa dig, vara på dig för mycket för att inte verka desperat osv. Dessutom har det inte ens gått en vecka sedan ni sågs

Ja alltså, få inte mig att framstå som jobbig klängig brud nu [blush] undrar bara vad skillnaden är mellan den här veckan och veckan innan pga helomvändning. Vet därmed inte hur jag ska hantera situationen. Och liksom, vi är ju inte 1 par så har 0 krav. Men vill veta vad som försiggår ba.

Men det skiter man väl i. Yolo!

SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Ja alltså, få inte mig att framstå som jobbig klängig brud nu

Gör jag väl ej, om det verkade så, så var ej i mitt syfte, förlåt. [sad]

Nej, men de flesta människor är så, väldigt på till en början. Och dessutom sågs ni i ett par dagar dygnet runt, istället för en dag i taget som innan. Så han kanske ville ge dig lite space? Men nu så hade han ju faktiskt sms:at dig, så verkar som att allt verkar vara i sin ordning, annars hade han ej sms:at. [y] Tycker att du ska hantera det så som du gjort tidigare. Ta det som det kommer! [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Imorgon blir det till att träffa gamla klassen och festa loss, samt att brorsan kommer och hälsar på och hänger med [smile]
Är så jäkla pepp!! Hoppas på en riktigt nice hemmafest [bigcheers]

SvaraCitera
höna

Den enda som verkar vilja prata med mig är min egen hals. Den piper till svar när jag andas.

Vad tror ni den vill?

SvaraCitera
Ämnesstartare

det är jobbigt att jag är så avståndstagande. jag kan inte hjälpa det. det finns ingen här som kan hjälpa mig att bearbeta det äckliga som hänt, vilket är mycket ledsamt.

SvaraCitera
latest comments older comments