Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Passaro skickar ALDRIG sms till mig [sad]

SvaraCitera

Nintendo:

Passaro skickar ALDRIG sms till mig

slå hnm"!!!1

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte ens ditt nummer[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm och hur ovänligt är inte det [censur]

SvaraCitera
kachin

ahahahah buhuhu alltså var är det här [cry] haha
alla mina vänner dissar mig och jag vet inte varför..
varför skulle man vilja dissa mig lixom
så skumt
börjar tänkta på om det är något jag gjort?
men det har jag ju inte (??????)
hör av mig och vill träffas så det är ju inte brist på initiativ från min sida, tror jag i alla fall..

arargrhhhhhh cp vänner
man ska vara ensam [cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så kär och trygg av att träffa min pojkvän, varje gång. Är så jävla glad att jag hittat någon som jag kan prata om ambitiös italiensk mat i typ en halvtimma och göra god mat med och ha bra sex med och skratta med och supa och kolla på gamla bdb-bilder på mitt ex vanligtvis dödar mig emotionellt men med honom känns det bra och kul, och ha någon att pussa på och ha ångest med och få frukost på sängen av och kolla på serier med. Är världens lyckligaste som har någon som är på min sida.

SvaraCitera

kachin:

ahahahah buhuhu alltså var är det här hahaalla mina vänner dissar mig och jag vet inte varför..

säker på att de dissar dig då?
kan väl va tillfälligheter ba, eller?

SvaraCitera
kachin

Blivande_japan:

säker på att de dissar dig då?
kan väl va tillfälligheter ba, eller?

haha.. hmm, är säkert tillfälligheter, fast det har varit så det senaste halvåret, antar jag borde prata med dom mer ofta så de inte "räknar bort" mig typ

SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

ahahahah buhuhu alltså var är det här hahaalla mina vänner dissar mig och jag vet inte varför..varför skulle man vilja dissa mig lixomså skumtbörjar tänkta på om det är något jag gjort?men det har jag ju inte (??????)hör av mig och vill träffas så det är ju inte brist på initiativ från min sida, tror jag i alla fall..arargrhhhhhh cp vänner man ska vara ensam

[sad][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

WÖÖÖÖ

SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj så mycket känslor som far runt i mig. Glädje, sorg, smärta, lycka, gråt, skratt, desperata skrik, hysterisk glädje. Fast hur jag än vänder och vrider på det så slutar det alltid med FRIHET. Den känslan är obeskrivlig.

Jag kämpar för att hitta tillbaka till det som en gång var jag. Även fast jag är mycket nöjd med hur jag har utvecklats så saknar jag flera saker från mitt gamla jag. Men det kommer igen [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en bra relation.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Även fast

Fastän.

Så, nu har du nyckeln till ett bättre språkbruk.

SvaraCitera

Jag tycker om en kille. Men plötsligt svarar han aldrig och försvinner från cyberrymden. 🙁

Jag tycker om dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen bra relation till mig själv numera [sad]
Känns som att jag inte betyder nåt och det gör ont.
Vad har jag gjort för att ha blivit såhär.. Jag vill vara som jag var för några år sedan.

SvaraCitera
latest comments older comments