Nystart.
passaro:
Vafann du skrev just inlägg 8000 i tråden ![[party]](/img/smilies/party.gif)
![[party]](/img/smilies/party.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Är så jävla rädd inför tanken att livet springer en förbi och ännu mer rädd för att jag bara sitter och gör inget åt det ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Kan nog säga att jag kommer få världens medelålderskris om det här fortsätter ;D
soundsystem:
IBLANd när vi inte har pratat på en hel dag, utan endast har gått förbi varandra, så kan jag få ett sms på kvällen och typ "hoppas du har på dig den där tröjan imorgon, den var väldigt snygg på dig. Du passar i urringning". Det här medförde att jag har på mig halsduken även inomhus nu.
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Skrev till min pappa vad jag faktiskt tycker om honom idag för första gången någonsin.
Kändes som att jag bara ville göra det så att han inte försvinner utan att veta hur jag faktiskt känner..
Vi har alltid haft en relation där vi inte sagt så mycket till varandra.. det mesta har väl på något sätt varit underförstått.
Men jag vill att han ska veta vad jag känner och tycker om honom innan det är försent.
"I never said 'Thank you for that'. Thought I would get one more chance."
God relation till vänner. Speciellt Morgan.
Resten svajar la lite sådär just nu ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Världens finaste människa har gjort slut med mig. Och jag går i tusen bitar. Kan verkligen inte hantera det här. Saknar honom redan och jag dör. Jag dör.
STORM:
Världens finaste människa har gjort slut med mig. Och jag går i tusen bitar. Kan verkligen inte hantera det här. Saknar honom redan och jag dör. Jag dör.
men fina vännen då! vet att jag inte på något sätt kan muntra upp dig, men tänker på dig. kram![[love]](/img/smilies/love.gif)
STORM:
V
Kram![[love]](/img/smilies/love.gif)
STORM:
Jag vet inte vad jag ska säga, men ta hand om dig och gråt mycket, ät glass, isolera dig inte. Hoppas du har någon fin vän som kan krama dig hårt och länge. En internet kram från mig. *kram*
amsi:
men fina vännen då! vet att jag inte på något sätt kan muntra upp dig, men tänker på dig. kram
Tack lilla fina du. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
davvelito:
Kram
Kram. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Hjärtlös:
Jag vet inte vad jag ska säga, men ta hand om dig och gråt mycket, ät glass, isolera dig inte. Hoppas du har någon fin vän som kan krama dig hårt och länge. En internet kram från mig. *kram*
Åh tack. Du är så fin och bra. Ska följa dina råd. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
STORM:
Jag dör.
Jag hoppas allt löser sig för dig. Jävla onödigt det där med slut-görande
Hoppas du kan hitta styrkan att vara utan honom tills allt känns bättre, och att du slutar göra ont. Omge dig av folk, även om du känner dig som en pain in the ass för folk i din omgivning, de ska finnas där för dig. Lycka till ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Och jag tyckte att det var ett stort problem att jag inte kan ladda in dokumentärer i min iPod........
Hjärtlös:
Jag kan bara hålla med om det här... Lycka till ![[love]](/img/smilies/love.gif)
g*nus:
Jag hoppas allt löser sig för dig. Jävla onödigt det där med slut-görande Hoppas du kan hitta styrkan att vara utan honom tills allt känns bättre, och att du slutar göra ont. Omge dig av folk, även om du känner dig som en pain in the ass för folk i din omgivning, de ska finnas där för dig. Lycka till
Blev glad nu, så fint skrivet och så fint att du bryr dig. Tack.
Fin smskonversation:
Jag: "Kanske tittar förbi, ska försöka att inte vara en partypooper."
Kompis: "Det får man vara, det är väl mest andras uppgift att städa bort poopet."![[love]](/img/smilies/love.gif)