Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

kachin

soundsystem:

och typ "hoppas du har på dig den där tröjan imorgon, den var väldigt snygg på dig. Du passar i urringning". Det här medförde att jag har på mig halsduken även inomhus nu.

Meh fyfan låter riktigt jobbigt. Creepy [shake] har ingen liknande erfarenhet men... antar du sagt till honom att du inte vill veta av han. Annars är väl det steg ett, o att inte svara osv. Spärra nummer kanske?
Hoppas du blir av med honom.

SvaraCitera

kachin:

Meh fyfan låter riktigt jobbigt. Creepy har ingen liknande erfarenhet men... antar du sagt till honom att du inte vill veta av han. Annars är väl det steg ett, o att inte svara osv. Spärra nummer kanske?Hoppas du blir av med honom.

Ignorerar alltid sms och när vi pratar ibland så låtsas jag inte höra typ varannan mening för att verka så ointresserad som möjligt. Det biter inte på honom. Sen håller han på och säga att jag har en riktigt fin kropp men om jag tränade lite mer så skulle den bli riktigt "sexig". Såna saker säger han i och för sig bara på sms, det är illa nog. Han kommenterar alltid mitt utseende. "Du ser bra ut MEN...". Han tror liksom att jag bryr mig om vad han tycker. 🙁 Och det gör jag ju, mår jätte dåligt av hans kommentarer.

Att spärra nummer vore så himla skönt. Hur spärrar man nummer på en iphone? Har haft en Samsung tidigare och där gick det att spärra. Nu verkar man endast kunna ladda ner en app för dryga 30 kronor. Det känns lite väl..

SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Ignorerar alltid sms och när vi pratar ibland så låtsas jag inte höra typ varannan mening för att verka så ointresserad som möjligt.

Du måste säga ifrån ordentligt, du kan inte hålla på sådär och låta honom tro att ni är vänner [no-no]

SvaraCitera

isola:

Du måste säga ifrån ordentligt, du kan inte hålla på sådär och låta honom tro att ni är vänner

Jag är dryg (så gott jag kan) när han pratar med mig och jag svarar inte på sms. Någon gång har jag till och med bett honom att lägga av i ett sms men han skämtar bort det och typ "äsch ta det inte så hårt". Kommer ingenstans med honom, han är ett pucko. Han fattar ingenting. Jag verkar få stå ut med det här. Inbilla mig att hans kommentarer om mig är av sanning och värde :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Jag är dryg (så gott jag kan) när han pratar med mig och jag svarar inte på sms. Någon gång har jag till och med bett honom att lägga av i ett sms men han skämtar bort det och typ "äsch ta det inte så hårt". Kommer ingenstans med honom, han är ett pucko. Han fattar ingenting. Jag verkar få stå ut med det här. Inbilla mig att hans kommentarer om mig är av sanning och värde :/

Han förstår uppenbarligen inte hintar och otrevligt beteende, så du måste vara rak och säga åt honom att du inte vill ha med honom att göra, varken irl eller via sms/telefon/annat.
Slutar han ändå inte då så får du ta hjälp av någon annan. Lärare el dyl.

SvaraCitera
kachin

soundsystem:

Att spärra nummer vore så himla skönt. Hur spärrar man nummer på en iphone? Har haft en Samsung tidigare och där gick det att spärra. Nu verkar man endast kunna ladda ner en app för dryga 30 kronor. Det känns lite väl..

Hmm jag vet faktiskt inte hur man gör. Du kanske kan ringa din operatör och fråga om det går?
I övrigt håller jag med i det Isola skrivit också.
Verkar vara ett riktigt mongo, ta inte åt dig av vad han skriver.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är så väldans glad över att en utav mina vänner nyligen gått från en typ av relation till en annan med en man hon känt i två år. Hon är som en sol mest varje dag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

hur i helvette blev jag den som förväntas ha koll på relationer borde inte min bror ha bättre förstånd va fan. Blir så jävla besviken.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Min relation till allt utom träning suuuuuger.

SvaraCitera
mynona

amsi:

på vad grundar du detta?

Syftade på att jag var en sådan person. Vad var det för undringar?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relationerna till det mesta suger som fan. Förutom till typ familj och träning, de är bra.

SvaraCitera
latest comments older comments