jag tycker om en tjej som är fin
Skolan går: bläh
förhållande går: mmmmmmm yeah love it
fast nu har han åkt och jag vill gråta men kan inte. kommer säkert sen. nu: spela skiten ur mig tills jag är hjärndöd
varför bor han inte här för........ om du stalkerläser detta, ta detta meddelande: FLYTTA HIT FÖR FAN. och jag använder ditt spotifykonto när du sitter på tåget.
annars har jag en bra relation till musik; Massive Attack och div. elektrisk-musik-spelsoundtrack är nice.
Han tycker om mig ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Jag har fått vänner. Vilket under.
blö blö blö.
pratade inte med bästis hela dagen igår, förutom ett par sms. Blev skitglad av å få snacka idag. Så hade han nån politisk kampanj, som vanligt. Är väldigt stolt över att han vill förändra å så. Men tråkigt att inte få prata med sin bästa vän???? Pga politik hela hela tiden.
Känner ba
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck bajs skit
när han har gått.
Saknar person.
+ mobil funkar ej så kan ej snusksmsa. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Saknar min teddybjörnspukis. Vill få gosekramar å prata om krångliga saker.
Usch. Jobbigt jobbigt jobbigt att jämt sakna. Jag bara saknar, saknar o saknar.
Min favorit på hela jorden är flera flygtimmar bort ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
nubbie:
Åh! Träffade en jättesnygg och karismatisk kille på tåget, ha bor tydligen i Uppsala. Måste nog åka hit igen, hehehe...
Lyckades lura ut att han har Um. Vet nån vem han är? Ser ut ungefär såhär, gjorde en liten skiss...
hahahah ![[love]](/img/smilies/love.gif)
nubbie:
Åh! Träffade en jättesnygg och karismatisk kille på tåget, ha bor tydligen i Uppsala. Måste nog åka hit igen, hehehe...
Lyckades lura ut att han har Um. Vet nån vem han är? Ser ut ungefär såhär, gjorde en liten skiss...
Tänker Chickfactor, men han bor väl inte i Uppsala.
Har gjort slut.
Tack och Hej.
Casull:
Har gjort slut.
Tack och Hej.
Hur känns det?
Chibibbi:
Hur känns det?
Väldigt fram och tillbaka.. kommer nog ångra det mer när det landat ordentligt.. men jag tror att det behövde bli så.
Tror inte heller på att ha någon kontakt med dom jag gjort slut med så det innebär väl ett "clean break" antar jag.
Hej, relationsdagboken, varför har eller ska alla flytta ifrån mig? Känner mig så jävla ensam och sitter för det mesta hemma om dagarna och har extrem ångest. Jag känner att jag inte har någon. Jag har svårt att klara av att ta mig utanför dörren om jag inte ska träffa någon vän. Mina tendenser av social fobi har gripit tag om mig igen. Idag var jag dessutom på min morfars begravning, och fick då träffa en massa folk som jag aldrig hälsat på förut vilket var extremt jobbigt. Det var en fin begravning med mycket tårar men också en del leenden, och morfar hade nog inte kunnat bli mer nöjd än så.
Casull:
Väldigt fram och tillbaka.. kommer nog ångra det mer när det landat ordentligt.. men jag tror att det behövde bli så.Tror inte heller på att ha någon kontakt med dom jag gjort slut med så det innebär väl ett "clean break" antar jag.
Förstår att det känns så. Hoppas det blir bättre för dig i längden, fastän det känns lite veligt och kanske dåligt, nu. Ta hand om dig.
jag fattar inte varför det alltid behöver vara så att dem som jag inte är intresserade av är det av mig och den som jag är intresserad av inte är det av mig ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
smooth sailing