Nystart.
Birgrrr:
har haft långt jobbigt samtal med partner. är ledsen och känner mig dum. men det blir bra.
det går över. ledsen får man vara, men du är inte dum.
stereo total:
Men han är väl en pinne? Hur håller han sig så? Tränar han asmycket eller har han superförbränning?
Han tränar ingenting!
Han har bara... magisk metabolism? Fast han är inte så jättepinning heller för den delen, snarare "normalbyggd".
Nintendo:
Han tränar ingenting! Han har bara... magisk metabolism? Fast han är inte så jättepinning heller för den delen, snarare "normalbyggd".
hatar sånt. för man tänker ju "kan hen käka så mycket, kan ju jag det med". men men. samtidigt, vad gör ett par extra kilon? så länge jag slipper byta ut hela min garderob liksom.
amsi:
dum
ser allti fel på dej å jenus, ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
du är inte lika urskiljningslöst manshatande som hon right?
Tickstart:
ser allti fel på dej å jenus, du är inte lika urskiljningslöst manshatande som hon right?
men tickis![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
det vet jag ingenting om, jag hatar inte män ens![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
amsi:
det vet jag ingenting om, jag hatar inte män ens
ne ok fölåt ba associerade, sry :$$
Tickstart:
ne ok fölåt ba associerade, sry :$$
men jag hatar dig![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)
x) satfläsk!![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Verkar som att jag har fått kontakt med en person. synd att vi aldrig mer lär ses.
Har en underbar relation till vän. Trots att vi inte pratar ofta så lyckas den komma till mig så fort jag behöver hjälp att andas och vet exakt vad den ska säga. Åh. Denna den bor även i Uppsala. Kanske börjar vi umgås och prata mer när jag flyttar. Hoppashoppas.
jag vill ligga jättenära totalt fast utan ångest. det vore trevligt nu helst. längtar hela tiden. jag antar att det är positivt. hoppas det håller i.
mina övriga relationer är b-ra. fast jag borde vara en bättre vän till mina äldre nära. hålla hårt i härliga personer. får samvetskval.
jag anade inte att det kunde vara så jäla fetnajs att "vara ihop" med en annan människa.
sådär som om den personen plötsligt inte ville vara med mig längre. då skulle jag krevera och smälta bort ungefär.
fint!