*disclaimer
Dold text: (hade i normala fall ej haft insikt i populärmusik (
) vore det inte för att jag lyssnar på radio exakt hela arbetsdagen)
stereo total:
nejmen va fan. är tobbish en sån som käkar mycket, eller varför gick du upp massa i vikt?
Ja, han äter massa massa choklad och kladdkaka (och vanlig mat) + att han gillar att ge sådant till andra. Hans kompis berättade att hon gick upp i vikt när de jobbade tillsammans ![[censur]](/img/smilies/censur.gif)
Nintendo:
Hans kompis berättade att hon gick upp i vikt när de jobbade tillsammans
Haha, skillat. Göder andra.
passaro:
Haha, skillat. Göder andra.
Ja! Hon gick ned när de inte jobbade på samma ställe, sen började jobba ihop igen = hon gick upp i vikt igen. Så tydligt att det är hans fel! ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Nintendo:
Ja! Hon gick ned när de inte jobbade på samma ställe, sen började jobba ihop igen = hon gick upp i vikt igen. Så tydligt att det är hans fel!
Hahah. Undrar vad den gode Tobbish vill säga med det där![[censur]](/img/smilies/censur.gif)
Nintendo:
Så tydligt att det är hans fel!
vill bo me honom +_+ måste gå upp 15 chilo till 🙁
Tickstart:
vill bo me honom +_+ måste gå upp 15 chilo till 🙁
Komhitdå ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
passaro:
Hahah. Undrar vad den gode Tobbish vill säga med det där
Han gillar tjockisar ![[censur]](/img/smilies/censur.gif)
Undrar om han kommer dumpa mig sen då ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Nintendo:
Komhitdå
men nu föshöker du ju bara locka in mej i ditt hem!![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Tickstart:
men nu föshöker du ju bara locka in mej i ditt hem!
.... neeeejdå
Varför tror du det? ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Nintendo:
Ja, han äter massa massa choklad och kladdkaka (och vanlig mat) + att han gillar att ge sådant till andra. Hans kompis berättade att hon gick upp i vikt när de jobbade tillsammans
Men han är väl en pinne? Hur håller han sig så? Tränar han asmycket eller har han superförbränning?
har haft långt jobbigt samtal med partner. är ledsen och känner mig dum. men det blir bra.