Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

frukt:

Det är lätt hänt. 🙁 Föräldrars förväntningar kanske är lite malplacerade eller kommer till uttryck lite fel?

Ja. De kan inte förstå hur man mår eller andra förutsättningar som kräver lite andra typer av målsättningar och sätter upp orimliga krav pga okunskap. = sämre relationer och mående för alla.

frukt:

Det är upp till dem att acceptera och hjälpa kan man tycka.

Mm, speciellt när man ändå försökt tala osv mä dom. Men, men. Fattar inte vad mer man kan göra.

Fingerprints:

Kan i alla fall "muntra upp" dig med att tiden går fort.

Hehe, tack! Spenderar tiden med alla kolla lägenheter på hemnetse. [cool] Så jag har allt klart när tiden är inne att flyga från fågelboet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Mm, speciellt när man ändå försökt tala osv mä dom. Men, men. Fattar inte vad mer man kan göra.

Dina päron kanske hajar med tiden, när intrycket sjunkit in.

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Dina päron kanske hajar med tiden, när intrycket sjunkit in.

ah kanske. tiden lär visa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

det är fint på den här fronten.

SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Har insett att jag har inbillat mig att viss person brytt sig om mig. Ska från och med nu sluta ta kontakt med denne.

2. Träffade vänner ikväll, berättade för dom hur läget är. Dom reagerade förvånansvärt bra och fint, med tanke på hur icke medvetna dom var. Känner mig närmre dom nu och det känns bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en vän/bekant som mår dåligt. Har absolut ingen förståelse till varför och känner mest att hen är jobbig och att jag ej orkar engagera mig i en så pass sjuk människa som jag ej kan relatera till alls. Detta är kanske en anledning till att jag har så få vänner, att jag själv är en ganska dålig en. [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick en kram idag. kändes bra.

SvaraCitera

Har bra relation till flickvän.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bra relation till pojkvän.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Har bra relation till pojkvän.