Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Nystart.       

Citera
Ämnesstartare

Har hänt en del bland mina relationer [shake]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har dålig relation till [shake]-smileyn

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en sjukt dålig relation till mitt kök. Det kommer att se hemskt ut i sisådär en vecka...

CIMG1783.JPG

SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte "elak". är aggressiv och hatisk. dumma ångest.

SvaraCitera

shit har värsta emodagen idag höll på att börja gråta i skolan 2 ggr ocoh är fortfarande helt jobbig. Vill ha ngn att gnälla för, tyvärr går det inte att ta min bff eftersom det är hon och mina andra irlvänner som delvis gjort mig såhär..... antagligen utan att mena nåt dumt

SvaraCitera

har bra relationer men är rätt trött på min um-relation.
är trevligt att avreagera sig på um:are dock ibland.

SvaraCitera

elverpigen:

shit har värsta emodagen idag höll på att börja gråta i skolan 2 ggr ocoh är fortfarande helt jobbig. Vill ha ngn att gnälla för, tyvärr går det inte att ta min bff eftersom det är hon och mina andra irlvänner som delvis gjort mig såhär..... antagligen utan att mena nåt dumt

bädda ner dig och ät lite godis så kanske det känns bättre! [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har dåliga relationer till alla just nu.

Är ledsen och dryg.Vet att jag inte har någon rätt att ta ut det på någon annan.

SvaraCitera

Blivande_japan:

bädda ner dig och ät lite godis så kanske det känns bättre! [y]

har inget godis hemma, om jag inte ska fortsätta länsa familjens godisskåp. Tyvärr sitter en femåring (som inte får äta godis utom på lördagar) tre meter ifrån.............

så skrev en i min klass just en kommentar på facebook. jävla idiot

borde kanske köpa en sandsäck och boxningshandskar för sånahär dagar

SvaraCitera

elverpigen:

har inget godis hemma, om jag inte ska fortsätta länsa familjens godisskåp. Tyvärr sitter en femåring (som inte får äta godis utom på lördagar) tre meter ifrån.............

aha, drygt... säg till 3-åringen att den också får äta godis på "vanliga" veckodagar när den blir "vuxen"
eller ja, kanske ej bra strategi...

provat att prata emd dina vänner? antar att de gjort något som fått dig deppig, de kanske ej är medvetna om det..?

SvaraCitera

Blivande_japan:

provat att prata emd dina vänner? antar att de gjort något som fått dig deppig, de kanske ej är medvetna om det..?

haha ja, men de ger sig inte
jag har ställt in mig på att träffa dom imorrn och är skitpepp. (och valt bort en fest med klassen och alla andra som går det programmet) ba för att träffa dom och så ska dom inte dyka upp. Dålig stil tycker jag, anmälningstiden till andra festen gick ut förra fredagen såatte............

Det här är ju en grej jag inte direkt kan gräla på dem för, jag kan ba försöka pressa ur dem en vettig anledning till att inte dyka upp och sen acceptera.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker synd om alla som hamnar i zigges väg

SvaraCitera

poop:

tycker synd om alla som hamnar i zigges väg

jag tycker det här inlägget är rätt onödigt, eller? Eller du kanske vill bråka eller nåt, förlåt att jag påpekade det i så fall.

SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag tycker det här inlägget är rätt onödigt, eller? Eller du kanske vill bråka eller nåt, förlåt att jag påpekade det i så fall.

läste jozfin och hans diskution, blev påmind ok

SvaraCitera
latest comments older comments