Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

har världens bästa coolaste vän som jag gör konstiga saker med i form av att: så frön i krukväxterna på fyllan och ha fruktstund på frukten ur bålen med. äääääälskar henne[love][love][love][love][love][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, Tobbish har sagt att jag får skaffa en Bengalkatt. Jag måste komma ihåg det och påminna honom om det, när jag vill ha en katt [badgrin]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Åh, Tobbish har sagt att jag får skaffa en Bengalkatt. Jag måste komma ihåg det och påminna honom om det, när jag vill ha en katt [badgrin]

Är ni inte allergiska mot sådana?

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är ni inte allergiska mot sådana?

.... JO [sad]
Meeen, liksom. Men planerar att skaffa katt och dö ung i astmachock [sad] Men jag kanske INTE är allergisk, ändå [blush] Ska träffa uppfödare och kolla (finns flera nära mig!!!) och ja [blush] *ger mig själv falska förhoppningar*

Vår granne har skaffat världens sötaste lilla nussekatt, åhhhhh skär i mitt hjärta av avundsjuka [cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vår granne har skaffat världens sötaste lilla nussekatt, åhhhhh skär i mitt hjärta av avundsjuka

Sno den

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ennie_faggot_loser:

jag hade en inatt
det var att lounge fact satt och ropade tvål tvål tvål tvål tvål tvål

[bigsmile]

blir tårögd av skratt

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sno den

Mm, det satt obevakad på en ej inglasad/nätad balkong. Det kan ju RÅKA hoppa ut och försvinna. He He He.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffade min vän som jag var lite trött på, nu i helgen.
Det var trevligt och roligt även om jag sov en massa (jobbat sönder hjärnan).
Jag vet alltid vart jag har henne och hon bryr sig, lyssnar, försöker förstå.
Hon är bra helt enkelt och jag tänker inte ge upp något bara för att jag känt lite tristess.

Se så saker löser sig, utan att man ens behöver göra något jobbigt. Skönt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

blir tårögd av skratt

hahah

SvaraCitera

Jag vill inte bo här. Jag vill vara med Stringburka och Ensamvargen, i Jôttebårj. Det här är jättefel. Jag skall inte vara här. [mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag vill inte bo här. Jag vill vara med Stringburka och Ensamvargen, i Jôttebårj. Det här är jättefel. Jag skall inte vara här. [mad]

[sad]

SvaraCitera

Blir ännu mer fast för var dag som går, ändå har vi inte träffats än (två veckor kvar!). Men han får mig att må sådär galet bra och även om det kanske inte blir något mer av det senare så är jag glad för de senaste två månaderna. Och om inte annat så har jag fått en ny alldeles fantastisk vän, och det är ju aldrig fel. [cute]

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jag vill inte bo här. Jag vill vara med Stringburka och Ensamvargen, i Jôttebårj. Det här är jättefel. Jag skall inte vara här.

Jag vill hoppa av skolan för att åka och bo hos dem och vara arbetslös. Dekadens. Nej. Det tänker jag inte göra, minsann.

Skärp dig, jävla................

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag vill hoppa av skolan för att åka och bo hos dem och vara arbetslös

najs det låter [sad]

SvaraCitera

Tickstart:

najs det låter

Som fan. Sluta uppmuntra mig till det, nu, jag skall skaffa slutbetyg och ta körkort...

SvaraCitera
latest comments older comments