pendu:
jag saknar den där pirriga känslan i magen när man är nykär och svävar på rosa moln. dock har det slutat med mitt hjärta krossat i tusen bitar de två gånger jag har varit kär. undrar om jag någonsin kommer uppleva någon genuin, stark och ömsesidig kärlek. saknar verkligen pirret i magen, gos och gulliga sms. hade verkligen behövt det nu.

kan försöka bli kär i dig om du vill ha mig 🙁
När människor som man trodde aldrig skulle såra en sviker en något så fruktansvärt.
Fingerprints:
När människor som man trodde aldrig skulle såra en sviker en något så fruktansvärt.
Wanna talk-about-it?
Fingerprints: När människor som man trodde aldrig skulle såra en sviker en något så fruktansvärt
Kram!
Fingerprints:
Skulle citera i tankartråden men det gick ej pga för många tecken. Och det gick ej att markera lite heller. Aja till saken! Kram på dig, hoppas dom ångrar sig som fan å ger dig en fet ursäkt, pga ej ok beteende
träffade en kompis jag varit vän med länge, fast med en del uppehåll. vi satt ute och jag fick berätta som jag inte kunnat innan. blev ombedd att säga vad jag egentligen kände utan att försköna. vi pratade om hur det är att vara människa och vad det innebär. vi var överens. vi kritiserade varandra hårt. nu förstår vi varför vår relation inte fungerade tidigare. känns skönt.
amsi:
träffade en kompis jag varit vän med länge, fast med en del uppehåll. vi satt ute och jag fick berätta som jag inte kunnat innan. blev ombedd att säga vad jag egentligen kände utan att försköna. vi pratade om hur det är att vara människa och vad det innebär. vi var överens. vi kritiserade varandra hårt. nu förstår vi varför vår relation inte fungerade tidigare. känns skönt.
oj! det låter nästan omänskligt bra och behagligt. blir glad för din skull om relationen nu håller i sig, verkligen!
ply:
oj! det låter nästan omänskligt bra och behagligt. blir glad för din skull om relationen nu håller i sig, verkligen!
känner likadant. är fortfarande lite osäker pga hur vi varit mot varandra tidigare, men det verkar bli bra. tack!!!!!!!!!
Fingerprints:
Kram