Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

snor:

jag har tagit bort honom för länge sen men han är ändå överallt. 

blocka så slipper du se

SvaraCitera
PMR
 PMR

snor:
hans like:ar gör mig nervös. liksom okej kul att vi håller med varann men jag försöker faktiskt glömma att du ens existerar och så kommer du här och är överallt. åh det är så jobbigt när kommer jag att glömma dig? eller kommer jag ens göra det? alla säger det men jag vet inte vad jag ska tro längre. alla säger att kärlek är temporärt, att det går över, att det svalnar. känner inte av nåt av det. den är lika stark som när vi stod under regnet vid eiffeltornet i paris och kysstes. den är lika stark som när vi satt på uteserveringen i london och pratade om våra framtidsplaner. åh vad jag saknar dig martin. jag saknar dig så mitt hjärta går sönder. jag orkar inte ens försöka längre. jag ger upp. jag ger upp tanken på att nånsin glömma dig och inser att jag kommer sörja dig för resten av mitt jävla liv. 

Ibland måste man tyvärr dra till med en skarpare attityd mot de man bryr sig om, så att de skakas om och ens inser saker. Det gör jag nu...lite smått. Snor, det har bara gått ca ett jäkla HALVÅR(!!) - Det är ingen tid alls(nästan)! Om man t ex 20 år så är det 1/40-DEL av det livet hittills, så i ditt fall har det gått drygt EN sådan fjärtdel i rymden. De andra 39(!) delarna av ditt liv har du gjort annat än att sakna honom. (Om jag ska vara egoistisk och ha något att jämföra med; så har jag varit sjukskriven i TVÅ sådana delar och kommer vara i TVÅ till TRE till och det kan stundvis kännas som en evighet till att plugg väntar - men det är det inte.) Du har förhoppningsvis. MINST 120(JA, HUNDRATJUGO, DVS MINST 60 ÅR) kvar att leva så ja, det kanske går åt någon, kanske EN till del av alla dessa 120, att "sörja" honom?! Det min vän, är INTE en evighet!

SvaraCitera
PMR
 PMR

Hahah, av det vi skriver eller det du gör? Kan får ta och börja MATA(hihi) på med jävliga konplimanger då! 

kukoxo:

Han älskar det och njuter jättemkt av d :$

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Ibland måste man tyvärr dra till med en skarpare attityd mot de man bryr sig om, så att de skakas om och ens inser saker. Det gör jag nu...lite smått. Snor, det har bara gått ca ett jäkla HALVÅR(!!) - Det är ingen tid alls(nästan)! Om man t ex 20 år så är det 1/40-DEL av det livet hittills, så i ditt fall har det gått drygt EN sådan fjärtdel i rymden. De andra 39(!) delarna av ditt liv har du gjort annat än att sakna honom. (Om jag ska vara egoistisk och ha något att jämföra med; så har jag varit sjukskriven i TVÅ sådana delar och kommer vara i TVÅ till TRE till och det kan stundvis kännas som en evighet till att plugg väntar - men det är det inte.) Du har förhoppningsvis. MINST 120(JA, HUNDRATJUGO, DVS MINST 60 ÅR) kvar att leva så ja, det kanske går åt någon, kanske EN till del av alla dessa 120, att "sörja" honom?! Det min vän, är INTE en evighet!

det har snart gått åtta månader. åtta månader och ingenting har förändrats. inte ens lite. jag har ljugit för mig själv och fått mig själv att tro att jag gått vidare, men jag är fortfarande kvar på samma jävla ruta som för åtta månader sedan. 
jag söker inte sympatier här jag mår bara väldigt dåligt över det och vill gnälla. det hjälper inte att säga som du gör, tyvärr, men jag tackar verkligen för omtanken. jag hoppas att jag kan se lika positivt på framtiden som du en dag. just nu kan jag inte det oavsett hur mycket någon försöker ändra min inställning.

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Hahah, av det vi skriver eller det du gör? Kan får ta och börja MATA(hihi) på med jävliga konplimanger då! 

Det som skrivs! !

SvaraCitera
Kudhos

Det är okej om det tar 1 år. 2 år. 5 år. Att jobba på det och göra sitt främsta för att röra sig framåt är vad som räknas. 

SvaraCitera
Paseo

känns så bra just nu me gubben

han e så söt me sin lilla snart fördigutvecklade direktörsmage som jag iofs kanske inte gillar jättemycket men jo den är gullig

har aldrig känts så här bra me nån. alltid massa problem å onödig nervositet. nu känns de ba bra. på alla plan. 

men ma o pa har asso big problems med deras rasism. ja, självklart är han inte svensk. som vanligt. dom känner han å har träffat han för jag har vart kompis me han länge. men om jag skulle säga att jag va tillsammans med han skulle det bli katastrof. hatarhatarhatar. vill ba berätta för hela världen att jag e kär. sådär som man brukar känna i början. 

ma o pa fick nys om busschaffisen å dom gillar han. av nån anledning. jag ba hur vet ni ens. aha min syster. men jag är inte ett dugg intresserad av han. jag vill ha min M. dom kmr aldrig acceptera. suck. busschaffisen e serb för den delen men ah det vet dom inte. om dom visste skulle dom väl hata på han också. I WANT TO BREAK FREEEE uhhh.

SvaraCitera
Ämnesstartare

lol går fett dåligt? fick "avsluta" en vänskap me min barndomskompis idag 😛 men fine om hon vill hänga me dom råttorna - inga problem. o som hon uttryckligen sa till mig "vadå stör jag inte dig me ditt plugg akademikern" haha okay dont even bother gör va fuck du vill 

SvaraCitera
Kudhos

siceps : . o som hon uttryckligen sa till mig "vadå stör jag inte dig me ditt plugg akademikern" haha okay dont even bother gör va fuck du vill  

Vafan är det för människor du umgås med egentligen? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Vafan är det för människor du umgås med egentligen? 

Mkt ostabila 

SvaraCitera
Kudhos

siceps :

Mkt ostabila 

Låter så. Omoget beteende. Better off without.

SvaraCitera
latest comments older comments