Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

man måste berätta för tjejen att man är oskuld, annars tror hon att man är dålig i sängen.

SvaraCitera
PMR
 PMR

Relation till min kropp: WTF. När jag ser mig i spegeln på gymmet i mina träningskläder så har jag banne mig inget fett på kroppen utan jag ser så jäkla tanig ut och jag vill bara pumpa och få muskler. Sedan när jag kommer hem och ser mig i spegeln så gråter jag över hur jävla hemsk jag ser ut - ett jäkla fuck face och en rak, fettig kropp som hade kunnat tillhöra Jabba de Hutt. Jag vill veta hur jag ser ut på riktigt och bilder kan även vara missvisande. 

Relation till famljen: ansträngd..

Relation till allt annat: stressad 

SvaraCitera
24/7
 24/7

KÄNNER MIG SÅ MISSLYCKAD JAG BRYTER IHOP. Hur många gånger får man råka vara sämst innan man är stämplad som det för alltid? 

Nä. Ska hålla mig hemma framöver. Undvika kontakt med människor på fritid och helst i skolan men det är bannemig svårt. 

Vill bara lyckas med utbildningen och börja jobba och komma in i styrelsen så jag kan göra gott i andras liv pga för mig är det nog för sent. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mormor är död. Det är fruktansvärt att skriva det. Jag vågar inte inse det helt och jag förnekar det för mig själv gång på gång. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna acceptera att min bästa vän är död. Hon har funnits med mig hela tiden, sedan jag föddes, vid min sida. Vi har träffats varje dag, hållit varandra sällskap, pratat om livet, lagat mat och bakat ihop. Vi pratade i telefon varje dag när jag pluggade utomlands och hon fanns alltid där för mig genom vått och torrt. Hon dömde mig aldrig, hon berättade alltid hur stolt hon var över mig och hur mycket hon älskade mig. Vi kunde kramas hur länge som helst, vi brukade hålla handen när vi satt bredvid varandra i bilen eller på soffan. Min älskade, bästa vän är borta. Föralltid. Jag vet inte hur jag ska överleva det.

SvaraCitera
PMR
 PMR

24/7:
KÄNNER MIG SÅ MISSLYCKAD JAG BRYTER IHOP. Hur många gånger får man råka vara sämst innan man är stämplad som det för alltid? 

Nä. Ska hålla mig hemma framöver. Undvika kontakt med människor på fritid och helst i skolan men det är bannemig svårt. 

Vill bara lyckas med utbildningen och börja jobba och komma in i styrelsen så jag kan göra gott i andras liv pga för mig är det nog för sent. 

Det ska krävas en jäääääääävla massa innan du ens skulle kunna bli dålig. Du är ju otroligt vacker(om man nu ska vara lite ytlig), har ett leende som smittar av sig(har sett det själv!), vill andra väl, är omtänksam, vänlig, trevlig, rolig och en massa fler bra egenskaper, så sämst är en omöjlighet! Önska att man på någon vänster kunna skaka om dig på ett behagligt sett så du kunde se det själv, så du får en e-hug istället! Fortsätt kämpa och inget är för sent, kom ihåg det! 

snor:
Mormor är död. Det är fruktansvärt att skriva det. Jag vågar inte inse det helt och jag förnekar det för mig själv gång på gång. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna acceptera att min bästa vän är död. Hon har funnits med mig hela tiden, sedan jag föddes, vid min sida. Vi har träffats varje dag, hållit varandra sällskap, pratat om livet, lagat mat och bakat ihop. Vi pratade i telefon varje dag när jag pluggade utomlands och hon fanns alltid där för mig genom vått och torrt. Hon dömde mig aldrig, hon berättade alltid hur stolt hon var över mig och hur mycket hon älskade mig. Vi kunde kramas hur länge som helst, vi brukade hålla handen när vi satt bredvid varandra i bilen eller på soffan. Min älskade, bästa vän är borta. Föralltid. Jag vet inte hur jag ska överleva det.

Vare sig var hon är, på jorden eller ej, så älskar hon dig fortfarande och minst lika stolt över dig. Jag kan utan tvekan säga att om hon hade suttit bredvid dig just nu, så hade hon sagt till dig att allt kommer bli bra, eller hur? Ta hand om dig Sonia, kram Hjärta

SvaraCitera
24/7
 24/7

PMR:

Det ska krävas en jäääääääävla massa innan du ens skulle kunna bli dålig. Du är ju otroligt vacker(om man nu ska vara lite ytlig), har ett leende som smittar av sig(har sett det själv!), vill andra väl, är omtänksam, vänlig, trevlig, rolig och en massa fler bra egenskaper, så sämst är en omöjlighet! Önska att man på någon vänster kunna skaka om dig på ett behagligt sett så du kunde se det själv, så du får en e-hug istället! Fortsätt kämpa och inget är för sent, kom ihåg det! 

Alltså blev så glad av detta. Har gjort en screenshot av det och ska kolla på det varje dag! ♡ Jag tycker du är lite too good to be true. Finaste PMR! All kärlek till dig!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har fortfarande inte hört av sig. Jag känner mig så jäkla utnyttjad och korkad. 

SvaraCitera
Kudhos

Fingerprints:
Han har fortfarande inte hört av sig. Jag känner mig så jäkla utnyttjad och korkad. 

Han är den som är korkad. Han förlorar möjligheten till att lära känna dig samt potentialet(tror det är felstavat men du vet vad jag menar). Det är jävligt korkat. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Förstår hur du känner, men du är inte korkad. Icke! Du är en smart, fin, härlig tjej och den snubben som inte ser ditt värde och behandlar dig med respekt är dum i huvudet. Håll huvudet högt, Camilla, du är awesome. Hjärta Han kan ta sig i rumpan och gräva runt lite där. Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:

Han kan ta sig i rumpan och gräva runt lite där. Ledsen

hahaha

SvaraCitera
Ämnesstartare

lex_:
Alla kvinnor vill ha en man som är sexuellt erfaren eftersom det visar att han kan locka andra kvinnor såväl som det faktum att vårt samhälle tycker att män som är mer sexuellt erfarna är "status".

Det är lite irriterande att kvinnor bryr sig mer om en killes sexuella prestationer snarare än det personliga.

Om en kvinna gillar en man skitmkt, men det kommer fram att han är oskuld, då blire godbye. Oskulder skrämmer fullkomligt skiten ur kvinnor.

*edit: alla tjejer vill ha en man som kan ge henne orgasm

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

hade det varit ännu bättre att va socialt skicklig erfaren snygg tjockis

: D

SvaraCitera

ceka92:

*edit: alla tjejer vill ha en man som kan ge henne orgasm

är detta sant??

SvaraCitera
Ämnesstartare