Nystart.
Lotus Elise: Men om detta nu är sant, varför är jag då snart 15, oskysst, aldrig haft ett förhållande där personen vågat ta i mig på riktigt.
tant krrröt kan informera om att: 15 år är ju ingenting. precis som vuxna alltid tjatar om; det kommer! oroa dig inte så förbenat.
de flesta i min närhet hade inte ett riktigt förhållande förrän de blivit uppåt 20, eller mer.
tant krrröt kan informera om att: 15 år är ju ingenting. precis som vuxna alltid tjatar om; det kommer! oroa dig inte så förbenat.
de flesta i min närhet hade inte ett riktigt förhållande förrän de blivit uppåt 20, eller mer.
Jo, jag vet. Men killar är rädda för mig typ, i våran årskurs är det väldigt många som är väldigt kramiga, både tjejer och killar. Och ibland så kommer det en kille och kramar mina kompisar och så skiter han bara i mig, han säger ju inte ens hej. Jag vet att femton inte är något, det är stört på omöjligt att ha nått förhållande som är seriöst när man är i min ålder, men man längtar efter någon att krama om på kvällen, osv.
Får väl helt enkelt inse att jag är så fab att killarna blir rädda
Lotus Elise: man längtar efter någon att krama om på kvällen, osv.
Jag kan krama dig så mycket du vill Lotus!
Lotus Elise: varför är jag då snart 15, oskysst, aldrig haft ett förhållande
du är inte ensam. har kompisar som är i 18-årsåldern som är okyssta och aldrig har haft ett förhållande. Stressa inte! det kommer
du är ung än, när jag var i din ålder hade jag inte heller kysst någon osv, in fact hade jag knappt fått min mens, vilket jag också tyckte var jobbigt. är få omkring dig som har sådana erfarenheter kan jag lova. Var dig själv bara och fokusera på annat.
önskar ibland att jag hade kunnat få se mig själv ur andras ögon för en stund, jag tror inte min bild av mig själv stämmer riktigt
shatter:
du är inte ensam. har kompisar som är i 18-årsåldern som är okyssta och aldrig har haft ett förhållande. Stressa inte! det kommerdu är ung än, när jag var i din ålder hade jag inte heller kysst någon osv, in fact hade jag knappt fått min mens, vilket jag också tyckte var jobbigt. är få omkring dig som har sådana erfarenheter kan jag lova. Var dig själv bara och fokusera på annat.
Tack för ditt stöd shatter
Gasolinerainbow:
Jag kan krama dig så mycket du vill Lotus!
Haha, kram på dig rainbow
FruLiten:
önskar ibland att jag hade kunnat få se mig själv ur andras ögon för en stund, jag tror inte min bild av mig själv stämmer riktigt
+kvantfas^-666
FruLiten:
Det hade varit coolt.
har en sak som är att om jag tänker inåt kan jag se saker från andra personer som dom ser
mörk är natten innan gryningen
Flertalet killkompisar så att säga "haffade" medan man själv var bara var ute efter nachos med god dipp <3
Lotus Elise: Får väl helt enkelt inse att jag är så fab att killarna blir räddaBlink
ja föfan!
skit i snubbarna
det finns så mycket annat som är roligare att göra
ja föfan!
skit i snubbarna
det finns så mycket annat som är roligare att göra
Haha
tack för ditt stöd och dina råd!
Hade kommit fram till att jag bara gillade honom som vän så varför är jag nu svartsjuk över att han är med andra tjejer.. Dumheter