mynona:
Då är det alltså bestämt. Det hela börjar ju sluta helt perfekt nu av vad det syns. Gå över och agera skönhetsinstruktör och så visar du honom hur en människas utseendemässiga status kan gå från 2 till 7 med bara en ögonbrynsansning och så kan ni båda kanske till och med stolt visa upp resultatet efteråt
haha ja fan, bra grej att ha på cvt
slow down a bit girls. jag har social fobi.
siceps :
haha ja fan, bra grej att ha på cvt
skulle kännas fint för mig att ha varit orsak till förvandlingen. jag hoppas du beslutar dig för att fullgöra det här uppdraget och han kan fatta mod nog att släppa in dig. gör det en tisdagskväll varför inte. ge honom också tips på något han kan smörja över läpparna så han blir kvitt komplexet över den röda färgen
den.fete:
slow down a bit girls. jag har social fobi.
mja, har du fobi för frisören eller tandläkaren? här har vi samma princip. sice besöker dig i egenskap av utseendemässig konsult
Skulle låta sicce plocka mina ögonbryn anyday. Hon verkar pratsam.
Kudhos:
Skulle låta sicce plocka mina ögonbryn anyday. Hon verkar pratsam.
:$ hehe gulle
mja, har du fobi för frisören eller tandläkaren? här har vi samma princip. sice besöker dig i egenskap av utseendemässig konsult
ja det har jag! hade varit ännu värre med sicce! hon vet om mina psykiska problem, pinsamt..
får vänta tills min syster växer upp. hon kan hjälpa mig.
ja det har jag! hade varit ännu värre med sicce! hon vet om mina psykiska problem, pinsamt..
*gör treenigheten*
den.fete:
är inte du muslim!?!?
konverterade till kristendomen för 3,67 minuter sedan. känner mig som pånyttfödd, var inte du med i rastafari?
Relation till mig själv: ibland undrar jag om jag är introvert eller bara otroligt bekväm och lat av mig som singel.
Kontext: Var på middag/chillkrök. Drack inget utom en cider. Tacka nej till shots och ölspelet. De skulle vidare på klubben, de drog i mig att följa med. Jag sa nja och åkte hem. Åkte hem för jag visste att om jag tog det här tåget så kan jag hämtas och slippa gå hem.
Jag får höra av folk på nätet att jag är vacker, att jag liknar Emma Watson, och att den som fångar mig är lyckligt lottad. Men om detta nu är sant, varför är jag då snart 15, oskysst, aldrig haft ett förhållande där personen vågat ta i mig på riktigt. Fan, jag har pussat mina kompisar, men ingen jag varit intresserad av. Mitt ex och jag var ihop i några veckor. Under denna tid försökte jag ta närkontakt men han stötte bort mig. Jag kände mig så... Så tom. Varför ska man ha ett förhållande om man inte vågar visa det?
Jag vill ha någon, jag är rätt så säker på vem jag vill ha. Men att vara kär i nån det aldrig skulle gå att vara med dödar en. Seriöst, mitt hjärta värker varje gång jag ser henne, men vad kan jag göra åt det? Hon är min bästa vänn, och hon är inte intresserad av tjejer.
Varför?!