Stekaren:
Faktiskt! Båda de där meningarna är ändå i princip synonymer. Lika bra att vara rak från början.
Ja. Dessutom är han en riktig douche så jag orkade inte ödsla tid på att hitta på en ursäkt.
Fasiken:
tänk om alla kunde gö så jämtistället för att dra ut på det
skapa förhoppningar i onödan
och kanske skapa en tickande bomb o ba 2månader senare "OMG HON DISSA MIG JU"tycker det är bra blire undanflykter o dylikt så blir det bara jobbigare 🙁
o e den nån man e intresserad av så sårar de ännu mer![]()
så i de här fallet så slipper du säkert få frågan flera gånger om o om igen av samma person
de e va ja tycker iaf
Mm, precis. Nu är han ju inte intresserad av mig så han överlever säkert. Har dealat med så mycket av hans skit att det bara känns ovärt att försöka komma på snälla undanflykter.
Mitt hjärta och själ blöder, kroppen gör ont.. ångest. Jag saknar honom så.. Orden räcker inte till... 🙁
vill ha en arabisk flickvän.....
......är du ledig kukoxo?
Är jätteorolig över mina kompisar. Tycker deras drickande har gått över styr. Blev nu inblandad för min kompis ljög för sin mamma att hon skulle sova över hos mig när kompisen egentligen skulle till en fest, oskulden rykte när hon var full, hon har blivit rånad på flera saker pga hon hänger med fel personer. Detta är bara några grejer. Hon skadar sig så jävla mycket när hon hänger med dom typerna. Hon klagar klagar och klagar. Jag gör mitt bästa så hon förstår, pratat med henne massor av gånger. Jag vet varför hon beter sig så här men det är svårt som "utomstående part" när hon själv inte fattar att hon inte mår och gör bra. Pallar snart inte om hon ska fortsätta knacka på hos mig, gråtandes och full.
Klart man kommer till mig då, jag finns ju alltid här med oändlig kärlek men börjar känna mig lite utnyttjad. Men samtidigt förstår jag henne. Det är svårt att vara ego i en sådan situation. Hade jag haft det svårt och jag hade vetat att en vän fanns för mig med öppna armar hade jag tagit alla chanser.
Kan inte fatta att den bruden var riktigt jävla rädd för mina föräldrar innan och darrade när hon skakade hand med min pappa. Hoppas hon blir bättre, saknar henne
Har umgåtts med familjen hela eftermiddagen och kvällen. Men ganska skönt när man sitter själv vaken sen. : )
läste naken istället för vaken
aja
:DD
fan.
Har varit ensam för länge. Blivit allt för desperat av den tärande ensamheten. Allt för sårad av tomheten. Önskar jag visste vad jag höll på med att jag öht klarade av en social situation...
NEMI:
Har varit ensam för länge. Blivit allt för desperat av den tärande ensamheten. Allt för sårad av tomheten. Önskar jag visste vad jag höll på med att jag öht klarade av en social situation...
Hur länge?
Stekaren:
Hur länge?
Ett par år. innan de bjöd iaf familjen på en rätt dysfunktionell social närvaro.
NEMI:
Ett par år. innan de bjöd iaf familjen på en rätt dysfunktionell social närvaro.
Två år alltså? Kom tillbaks när du är inne på det dubbla...
eller så kommer ni båda tillbaks när ni är orörda som mig och jag e 22. DÄR kan vi snacka om ensamhet. dessutom så har jag vetat sen jag var 13 år att jag kommer vara ensam tills jag dör.