snoret: varför fegar jag alltid ur såhär när nån gör närmanden? blir alltid så... konstig.
är i exakt samma sits just nu. varför finns det ingen handbok för sådant här?!
vi hade en trevlig kväll ikväll, jag och min partner. Kyssar och skämt blev det mest av tror jag. Nu sover han sött, stackarn ska upp tidigt imorgon.
PMR:
Jag fick veta idag att han dessutom aldrig älskade mig. varit otrogen, träffat ex i smyg, ljugit om massvis av saker
Jag har också varit med om det här, och det är så hemskt. Vill bara säga att du är inte ensam! Stor jävla ocean av pepp. 
terrormat:
är i exakt samma sits just nu. varför finns det ingen handbok för sådant här?!
eller hur jag känner mig typ helt paralyserad
snoret:
eller hur jag känner mig typ helt paralyserad
uh jag med. blir helt åh ja åh nej janejjanejuuuäääkanintehanteradettaspringeriväg
Jag och min kille har det inte superbra.. Vi har det mysigt tillsammans, men har nästan aldrig sex, vilket för mig är en ganska viktig del. Dels beror det på att jag har haft fler dagar då jag haft mens, än inte, den här hösten och han tycker det är läskigt med mens. Men sen är det också att han är alltid så trött och/eller inte kåt.. han säger att det inte beror på mig, att jag är sexig och det, och han blir ju hård när vi strular, men han vill ändå inte gå vidare ( SPECIELLT när jag har mens, men andra gånger också). Vi har haft en ganska knasig sexrelation där det gjort ont för mig men jag har ljugit om det.. är rädd att han inte litar på mig, vilket han kanske har lite skäl till, men hur kul är det att avbryta allt för att det gör ont? 🙁 åhh dilemmor..
PMR:
Den psykopaten(iaf sociopat) har på riktigt förstört mitt liv och han fick mig att ta upp mina "värre" former av skadebeteende igen, som jag hållit mig borta ifrån i ett par år.. Låter kanske konstigt att man lägger en sådan skuld på någon annan, men det är i det här fallet sant. Han hade allt uträknat. Jag hade bestämt mig för börja om på nytt och försöka leva, men han tog flera av de mänskliga rättigheterna ifrån mig. Han MÅSTE in i fängelse för han kommer bara fortsätta och fortsätta med sina sociala experiment och hoppas på att han till slut lyckas få andra människor att ta sina liv för är utan tvekan ett av hans mål; att se hur tåligt människors psyken är tills det resulterar i självmord. Han lyckades i stort sett med mig, men jag överlevde mitt försök och nu ska jag leva så jävla mycket jag kan och få honom att inse att han inte är Gud.
jag blir helt... kram. Bra att du vill leva nu, kan relatera lite (du vet nog vad jag menar). var stark och lev, det är nog det bästa du kan göra. kram!
snoret:
ok göteborgaren skrev just att han "funderat lite över oss" och kommit fram till att han tycker det är sjukt trevligt att prata med mig, och att han gärna vill träffas nån gång. han sa att han inte vill spekulera om framtiden eftersom jag ska vara i london i vår och han bor i gbg osv men att han gärna vill umgås.hjälp!!! men kul att han känner så i guess. jag tycker ju han är awesome. men läskigt. varför fegar jag alltid ur såhär när nån gör närmanden? blir alltid så... konstig.
hallå varför har jag inte fått veta något om detta??? var träffade du honom?
hallå varför har jag inte fått veta något om detta??? var träffade du honom?

träffade honom på nätet! 
Känner lite som jag gör för festivaler. Just under veckan då man är där är det fint, men himla jobbigt och smutsigt och mycket som tar emot. Men sisådär en vecka efter man kommit hem ser man på det som att allt var fantastiskt och bästa tiden i ens liv. Måste påminna mig själv att det inte var så, bara jag som gör det finare i huvudet nu efter.
Har så himla mkt ångest ang skola och typ allt. Grät jättemycket igår och kunde inte äta alls. skulle egentligen äta med hans mamma men kunde verkligen inte, bara grät och grät. undrar hurhanförklarade det för sin mamma.
sen hade jag mer ångest efter han ätit, av skoluppgifter och grejer men jag får så himla bra stöd av honom att jag åtminstone lyckades börja. det är bra. fast jag grät jättemycket. det är lite halvjobbigt.
snoret:
ok göteborgaren skrev just att han "funderat lite över oss" och kommit fram till att han tycker det är sjukt trevligt att prata med mig, och att han gärna vill träffas nån gång. han sa att han inte vill spekulera om framtiden eftersom jag ska vara i london i vår och han bor i gbg osv men att han gärna vill umgås.hjälp!!! men kul att han känner så i guess. jag tycker ju han är awesome. men läskigt. varför fegar jag alltid ur såhär när nån gör närmanden? blir alltid så... konstig.
hoppas d går bra va!!
ontont: stöter alltid ifrån mig folk som gör så. vet inte om det är för att jag inte gillat de som gör så eller för att jag tkr det är sjukt skumt och äckligt bara. klarar inte sånt.
ditt bästa jag:
hoppas d går bra va!!ontont: stöter alltid ifrån mig folk som gör så. vet inte om det är för att jag inte gillat de som gör så eller för att jag tkr det är sjukt skumt och äckligt bara. klarar inte sånt.
taack!!! hehe jag också, blir allmänt nervös och obekväm och vill fly typ. men han verkar bra. vill inte bli så med honom. 
tell me moar
heiehieh ne men vi har ba snackat i några månader och sådär. ej på telefon eller så dock, ba chattat. han har typ allt jag vill ha hos en kille så är definitivt boyfriend-material vad jag vet än så länge.
och vi har läskigt mycket gemensamt. menåh blir så feg och rädd och sånt. vill inte reagera såhär för tycker ju faktiskt om honom som person.
24/7:
Kan ni inte bli ihop och leva lyckliga i alla era dagar och så flyttar du hit
hihihih alltså OM det skulle bli nåt med mig och en göteborgare hade jag aldrig tvekat på att flytta dit pga älskar göteborg + vill gärna plugga min master där om jag kommer in. såeeeh... håll tummarna, babe
vill hänga med dig då om jag får