Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Duckie:

borde du nt förklara för honom då att du nt ser honom som kärleken i din framtid? vid såna lägen är det tjejer som har övertaget och kan säga typ vad de vill 🙂 may the force be wih you~

vad fint skrivet!

Duckie:
och btw! alla som är nere pga heart break, se det från den ljusa sidan, kmr finnas enstörre chans att hitta en bättre tjej/kille än er ex. just nu ser ni den personen som det bästa som hänt i era liv. öppna ögonen o börja hitta ljuset igen 🙂 det bästa som kmr att hända er kmr att vara er största kärlek i livet 🙂 be strong and don't look back or else i will kick your asses :3

:3

SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

jag ska träffa untouchable 16.50

får jag följa med nästa gång?

SvaraCitera
Duckie

ceka92:

vad fint skrivet!

:3

Tack :3 hoppas det går bra 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

får jag följa med nästa gång?

nej

SvaraCitera
24/7
 24/7

Är från och med ikväll utan partner. Gråter ihjäl mig. Inte gråtit på månader. Känner mig halv. Måste bli hel på egen hand. Det är för det bästa. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:
Är från och med ikväll utan partner. Gråter ihjäl mig. Inte gråtit på månader. Känner mig halv. Måste bli hel på egen hand. Det är för det bästa. 

VA? Nej. Va? Vavava? Jag är så ledsen. Ni verkade ha typ världens finaste relation, jag är seriöst genuint skitledsen och hoppas med all kraft jag kan ge att ni hittar tillbaka till varandra eller att du kan ta dig ur detta på bästa möjliga sätt.
Fan, fina du. Jättejättebamsefetastekramenihelavärlden till dig. Hjärta

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Om jag bara kunde någonting om mellanmänskliga relationer
FAAAAAN
This world has only one sweet moment set aside for us
Det är bara tårar
Ingenting gör mig gott
Relation till missbrukandet, felande

SvaraCitera
penja

Relation till hud: torr 

R

SvaraCitera
Ämnesstartare

känner en sådan längtan efter att vara singel, men kan inte tänka mig en vardag utan partnern.
önskar ibland att jag kunde sätta saker på hold, leva loss slåss, sedan sjunka tillbaka ner i samboskapets bekväma mjukisbyxor.
i övrigt är det bra, vi går varandra på nerverna, degar och segar i vintermörkret, sover för mycket, pratar om hur vi ska öka spänningen och lever på.
tänker planera något kul så snart jag är tillräckligt frisk.

SvaraCitera
Ämnesstartare

krrröt

kram

SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

kram

kramkram

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
dessutom har jag så jävla dåligt samvete över att jag är lite nyfiken på någon annan så fort. jag vill absolut inte ha någon ny relation, vill nog bara känna mig uppskattad. men jag tänker att det är fel och att jag undrar hur mitt ex (och hans familj som älskar mig) skulle reagera om han visste.

Fick också dåligt samvete som nybliven singel att redan vara attraherad av någon annan samtidigt som det tog slut, sen tänkte jag veeeem bryr sig. Vad hjälper det att få det
Dock hade jag inga känslor eller så, så det e kanske annorlunda. Mvh pepp

SvaraCitera

kukoxo:

Fick också dåligt samvete som nybliven singel att redan vara attraherad av någon annan samtidigt som det tog slut, sen tänkte jag veeeem bryr sig. Vad hjälper det att få det

försöker också tänka att vem fan bryr sig, det har ju gått en månad sedan vi gjorde slut och jag har otroligt svårt att se att vi skulle bli tillsammans igen, så det är väl bara att go with the flow och ha lite kul. :$

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

försöker också tänka att vem fan bryr sig, det har ju gått en månad sedan vi gjorde slut och jag har otroligt svårt att se att vi skulle bli tillsammans igen, så det är väl bara att go with the flow och ha lite kul. :$

Rodnar Mm ha kul o tänk på dig shälv bara. Gurlpoower

SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

lol sminkade mig som en gatflicka och drog ut dagen jag gjorde slut

SvaraCitera
latest comments older comments