Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

terrormat:
kände mig dum när jag kom hem igår kväll, som att jag är en dålig människa som redan är ute och flörtar med folk. men jag hade kul i alla fall, och det kan man väl få ha?

Jaaaaaa knulla på. No problems

SvaraCitera

kukoxo:

Jaaaaaa knulla på. No problems

Rodnar

SvaraCitera

uttryckte mina känslor för henne. hon påstår att det är ömsesidigt, men vi var båda onyktra och jag vet inte vad hon känner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Drog ni the talk?

Nä 🙁 men borde!! Känner mig lite som en efterhängsen hundvalp efter henne, vilket gör att jag inte riktigt vågar. 

SvaraCitera

Duckie:
och btw! alla som är nere pga heart break, se det från den ljusa sidan, kmr finnas enstörre chans att hitta en bättre tjej/kille än er ex. just nu ser ni den personen som det bästa som hänt i era liv. öppna ögonen o börja hitta ljuset igen 🙂 det bästa som kmr att hända er kmr att vara er största kärlek i livet 🙂 be strong and don't look back or else i will kick your asses :3

Motivational speech 2.0.Bra poäng faktiskt. Får väl se om man kan banka in det i sitt huvud bara! 

terrormat: men jag hade kul i alla fall, och det kan man väl få ha?

Äh, man ska leva livet som man vill leva det. 
Ofc ska man få ha kul!

snoret: Nä 🙁 men borde!! Känner mig lite som en efterhängsen hundvalp efter henne, vilket gör att jag inte riktigt vågar.

Det är bara att samla all mod och grow some balls (figure of speech självklart, om du nu inte känner för att grow some real balls). Du kanske inte har den känsolmässiga motivationen men när du väl känner dig irriterad eller ledsen över hur hon behandlar dig - säg det! Släpp ingen bomb på henne men hon måste inse hur du känner.

SvaraCitera

psychoex: uttryckte mina känslor för henne. hon påstår att det är ömsesidigt, men vi var båda onyktra och jag vet inte vad hon känner.

Bara att se hur hon är vid nyktert tillstånd då. Du lär nog få vibbar av om det va drunken talk eller inte. Oftast är man full av skit när man är full och tragiskt nog så brukar man vara väldigt... ärlig av sig. Man säger lite allt möjligt som man känner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

säger folk saker de egentligen inte menar under fylla?

SvaraCitera
mynona

man är nog kapabel att ljuga även under rus, men även om man talar sanning, så kan det vara en sanning man bara menar just då, i det ögonblicket. en tillfällig sanning

SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte alla sanningar det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

*sanningar*

SvaraCitera
mynona

i ett vidare perspektiv kanske, men vissa sanningar varar längre än ett ögonblick och de räknar jag inte som tillfälliga. en sanning som bara varar i fyra minuter kan betraktas som mer tillfällig än en sanning som varar i ett år och två månader

SvaraCitera
Ämnesstartare

något som varar i fyra minuter är ju tillfälligt, ett år kan vara tillfälligt beroende på vilka omständigheter som ligger bakom *sanningen* 

SvaraCitera
Duckie

Vicarious:

Motivational speech 2.0.Bra poäng faktiskt. Får väl se om man kan banka in det i sitt huvud bara! 

tänk så här :p she made a big mistake by make you feel pain and by hurting you and that's a mistake which will make you stronger 🙂 

SvaraCitera

ditt bästa jag:
säger folk saker de egentligen inte menar under fylla?

Man kan nog ljuga då med. 
Själv har jag inte ljugit, om inte medvetet. Förutom när jag sagt skit som jag sedan ångrat som t ex säga hur jag känner för en person så har jag sagt att jag var full och inte ens kommer ihåg vad jag sade och ber om ursäkt för det. 

Duckie: tänk så här :p she made a big mistake by make you feel pain and by hurting you and that's a mistake which will make you stronger 🙂

True that! Kan bli lite svårt efter ett breakup dock, relationer tar ju slut förr eller senare. Men förstår va du menar, får nog tänka på det lite oftare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Man kan nog ljuga då med. 
Själv har jag inte ljugit, om inte medvetet. Förutom när jag sagt skit som jag sedan ångrat som t ex säga hur jag känner för en person så har jag sagt att jag var full och inte ens kommer ihåg vad jag sade och ber om ursäkt för det. 

så du gillade en person och sa d under fyllan sen kunde du inte stå för d?

SvaraCitera
latest comments older comments