Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

varför låter du förvånad? moderna tjejen i sitt esse.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
varför låter du förvånad? moderna tjejen i sitt esse.

inte alls, endast en falsk personlighet. varför vill killar ha denna smaklösa tjejen? lätt ligg?

SvaraCitera
Ämnesstartare

antagligen. jag hade dock inte rört henne.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relation till kropp:bra

Den är 6y

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är så kluven.......…

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Dum som jag är fortsätter jag tro att det finns något positivt i att vara trevlig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Dum som jag är fortsätter jag tro att det finns något positivt i att vara trevlig.

det är klart det finns nåt positivt i att vara trevlig! eller vad menar du?

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

snoret:

det är klart det finns nåt positivt i att vara trevlig! eller vad menar du?

Verkar inte finnas någon som uppskattar det. Eller så är folk bara oförmögna att visa något annat än irritation. helt meningslöst.

SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Verkar inte finnas någon som uppskattar det. Eller så är folk bara oförmögna att visa något annat än irritation. helt meningslöst.

åh 🙁 vissa har svårt för att visa uppskattning, men jag är övertygad om att din trevlighet uppskattas. sluta inte med det - det är få som pallar vara trevliga i en värld som blir mer och mer cynisk. 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

snoret:

åh 🙁 vissa har svårt för att visa uppskattning, men jag är övertygad om att din trevlighet uppskattas. sluta inte med det - det är få som pallar vara trevliga i en värld som blir mer och mer cynisk. 

hade varit ok om det bara var vissa... men det är typ alla, förutom såna som har betalt för det..
känns bara omotiverbart att försöka vara trevlig när ingen visar intresse av det. dumt drömma att någon skulle tänka på att hälsa tillbaka eller iaf le någon gång.
Kan ju också vara så att min närvaro inte är önskad, känns mer och mer troligt varje dag.

SvaraCitera
yta32

Jag gillar henne, vet inte om hon gillar mig. Träffats en gång. Ibland svarar hon inte, behövs mer info?

SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

hade varit ok om det bara var vissa... men det är typ alla, förutom såna som har betalt för det..
känns bara omotiverbart att försöka vara trevlig när ingen visar intresse av det. dumt drömma att någon skulle tänka på att hälsa tillbaka eller iaf le någon gång.
Kan ju också vara så att min närvaro inte är önskad, känns mer och mer troligt varje dag.

förstår att det känns omotiverbart om du inte får något gensvar. 🙁 vilka specifikt är det du talar om? är det vänner, bekanta, klasskamrater? om det är några du knappt känner kan vissa reagera lite avståndstagande pga att de kanske blir obekväma. men om det är dina vänner tycker jag bara det är dumt av dem att inte uppskatta din vänlighet. 

SvaraCitera
PMR
 PMR

Mamma tryckte på knappen och fick mig att bryta ihop idag. 

Jag har ingen bästa vän längre. - ingen jag kan berätta (nästan) allt för. Det tär på mig.

Jag är alldeles för öppen om en del problem och jag tänker att det är min försvarsmekanism som sätter igång det och får mig att prata om jobbiga ting, så att de ska få mindre och mindre betydelse så att jag till slut endast ska rycka på axlarna och vara helt oberörd. Det blir aldrig så, utan lurar mig själv att tro att jag neutraliserat problemen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

LedsenHjärta..

SvaraCitera
PMR
 PMR

sicilianmind:
LedsenHjärta..

Hur är det?

SvaraCitera
latest comments older comments