Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Maximilliam:
Jag och min tjej har inte snackat på ett tag.. Några få sms igår bara. Hon har en kompis som bor hos henne just nu och det råder visst killförbud? Jag får alltså inte vara med, kul brud. Jag undrar ibland vart hon har sina känslor för mig. Det har varit väldigt dålig kontakt mellan oss ett tag nu, jag försöker förbättra den men inte hon. Jag blir så förvirrad..

Jag har kommit över händelsen som hände för en vecka sen, då hon var otrogen/blev utnyttjad. Vet ju dessvärre inte vad egentligen, jag försöker lita på henne fast det är svårt. Jag hoppas allt löser sig snart bara!

Lämmna henne, svårt val jag vet men du förtjänar bättre låter det som

SvaraCitera
Ämnesstartare

Snackade med min blodsbroder idag. Vi hade ett bra samtal och vi har båda bestämt oss för att dra ner på kräsenheten och se flickorna för dem de egentligen är. Inga fler ONS, vi ska gänga oss.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ojojoj det är väl bra, bjöd hem mina polare igår och jag börjar snart föredra såna kvällar när man bara _är_, särskilt med personer man e trygg med. hade jättekul, längesen vi hade en myskväll 

SvaraCitera
penja

jag och min partner kommer inte ses förrän på tisdag...

jag var till uppsala och träffade 2 vänner jag gick ihop med på gymnasiet igår, det var trevligt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

en tröja med små broderade hundkex på?! du ljuger! 

ja du gillar ju hundar
o kex
RodnarHjärta

SvaraCitera

penja:
jag och min partner kommer inte ses förrän på tisdag...

jag var till uppsala och träffade 2 vänner jag gick ihop med på gymnasiet igår, det var trevligt!

men det är väl tisdag i övermorgon?

SvaraCitera

Fasiken:

ja du gillar ju hundar
o kex
RodnarHjärta

sant Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

sant Rodnar

SkadeglädjeRodnarRodnarHjärta

SvaraCitera
penja

terrormat:

men det är väl tisdag i övermorgon?

jag vet..Söt

SvaraCitera

penja:

jag vet..Söt

fast jag förstår ändå, det är inte särskilt kul att vara ifrån varandra om man är kär!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relation till jobbet: Mycket

SvaraCitera
Ämnesstartare

relation till snus: i plågsamt upplösningstillstånd

SvaraCitera
penja

terrormat:

fast jag förstår ändå, det är inte särskilt kul att vara ifrån varandra om man är kär!

aa, själva grejen att han egentligen är så nära, men vi borde inte ses idag eller imorgon pga måste plugga.  men vi klarar oss såklart!

SvaraCitera
Ämnesstartare

endast att göra det jag vill om vissa personer anser någon vara en bättre kandidat även om denne ej har stil och är plain och inte rolig eller speciellt intelligent, utan snarare naiv. hånglar och går ut med alla killar i hela min krets trots att hon har pojkvän hemma i ett monogamt förhållande, stjäl på ett sätt vänskapskretsen dessutom då jag ogillar henne och hon försöker bli vän med resten. en riktigt falsk person. tänker göra det jag vill med hen jag vill framför deras ögon om de nu har bestämt sig för att gilla en person helt utan stil, både socialt och utseendemässigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan kan man vara otrogen med så många?

SvaraCitera
latest comments older comments