PMR:
Åh, vad kul! Är glad för din skull, för det är så härligt att ha en relation utan uppoffringar, inga krav osv. utan man kan vara precis den man är och dessutom att man inte behöver göra något tillsammans varenda sekund för att känna att man måste. Det sistnämnda kan jag personligen vara dålig på för att man pga dåligt självkänsla överanstränger sig och att det därmed kan gå helt fel..
Ja! Tack! Mm det är jättefint, insåg nyligen hur bra vår relation är och att det faktiskt är precis så.
Med mig behöver du aldrig oroa dig för sådant och jag hoppas att du inte gör det särskilt mycket heller.
jag förstår inte hur hon inte kan höra av sig till mig alls, förutom när hon behöver mig. det är så jävla dålig stil. jag visste att det skulle bli värre nu när hon flyttat ihop med sin kille. jag visste det. jag visste att hon skulle glömma bort mig.
snoret:
jag förstår inte hur hon inte kan höra av sig till mig alls, förutom när hon behöver mig. det är så jävla dålig stil. jag visste att det skulle bli värre nu när hon flyttat ihop med sin kille. jag visste det. jag visste att hon skulle glömma bort mig.
🙁
"jag finns här om du behöver prata"
ringer upp och är lite ledsen men allt jag får till svar när jag berättat om situationen är en lång tystnad. inser att personen tittar på tv.
haha pff
när man talar om trollen
mvh din fotograf. inte din vän. din fotograf.
så säger du ''ja absolut'' >: (
snoret:
haha pffnär man talar om trollen
mvh din fotograf. inte din vän. din fotograf.
kukoxo:
så säger du ''ja absolut'' >: (
jag vet, jag är för snäll för mitt eget bästa. men vad skulle jag säga? "nej, jag kommer vara på er vintershow och jag har fotat er varje gång, fixat era affischer osv men nä jag kan definitivt inte fota er då" 🙁
har köpt ett julkort till hans föräldrar. vet att de gillar mig massor och kommer bli jätteglada men jag har bara ångest för jag vet att han kommer höra av sig när det kommit fram. nu ligger det bara på mitt köksbord och bränns och jag är inte säker på att jag vill skicka det
han tackade mig för att jag inte tvingar honom berätta allt han vet om andra.
Jag är glad över att han gillar det hos mig. det känns så mycket mer genuint och äkta att veta att ens personliga egenskaper uppskattas, än att få höra att man är snygg eller nåt.
Umsurfade med kompis. Visade trådat/inlägg och vissa pm, och fnissade i en kvart. Hn hotar med att regga sig och outa mig. Hn vet inte att folk här vet mer än mig än va hn gör <\3 heh
terrormat: känner mig så jävla fånig som är såhär ledsen. kan inte sova kan inte äta kan inte göra något alls förutom att bara gråta.
terrormat: borde vara aktiv men har svårt att ens ta mig upp ur sängen för jag har konstant ångest, är trött för att jag inte kan sova och hungrig för att jag inte kan äta. som en ond jävla cirkel
Jag hade kunnat skriva det här själv! Mår så förjävligt nu.. nyss blivit dumpad. Mitt hjärta har slitits ur kroppen på mig
Jag är levande död. Mitt hjärta är utslitet. Jag gråter och har ångest. Vet inte hur många gånger jag har funderat på att svälja tabletter och sen bara lägga mig i sängen, skriva nån form av avskedsbrev ifall jag inte vaknar igen. Jag har kanske förlorat Mannen I Mitt Liv.
försökte vara snäll och hälsade på en granne... om blickar kunde döda säger jag bara... om blickar kunde döda.
terrormat:
har köpt ett julkort till hans föräldrar. vet att de gillar mig massor och kommer bli jätteglada men jag har bara ångest för jag vet att han kommer höra av sig när det kommit fram. nu ligger det bara på mitt köksbord och bränns och jag är inte säker på att jag vill skicka det
kram. *försöker visa stöd och medkänsla*
Jag levde i en lögn. Han verkar ha valt ut Mig som lämpligt offer redan från början. Kanske för att han trodde att en så hemst misslyckad och ful människa skulle göra allt för honom - vilket han hade rätt om. Han visste att jag var extremt skör bl a pga platsen jag befann mig på. De var inte som på film, som det först verkade som..