Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

time
 time

Idag firar jag och isteche ettårsjubileum. Hjärta Den mannen gör mig så lycklig.

SvaraCitera
Kudhos

time:
Idag firar jag och isteche ettårsjubileum. Hjärta Den mannen gör mig så lycklig.

åh vad fint. HjärtaParty

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

kul Mycket glad grattis!!

SvaraCitera
time
 time

Kudhos:

åh vad fint. HjärtaParty

FruLiten:

kul Mycket glad grattis!!

Tack!!! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

dödfödd dejt igår, har nog slutat bli förvånad över hur påhittig världen är när det kommer till att jävlas med mig

hade nyss ett allvarligt samtal med min mor om att hon måste låta mig vara ifred någon gång om jag någonsin skall ha ork att göra någonting

så +/- 0

SvaraCitera

Jag är hopplöst förälskad! Han måste bli min

SvaraCitera

Jag kan jju bli sådär oprovocerat skitledsen när jag från ingenstans börjar tänka "tänk om han gör slut"

han frågade idag om jag fortfarande är rädd för att han ska göra slut

var tvungen atts äga ja, eftersom tanken fortfarande slår mig och gör mig ledsen, men jag vet att risken är ganska liten för tillfället. Obefintlig, som han sa det. Det är så jävla knäppt för mig att kunna bli såhär väl behandlad, påett genuint sätt, av någon som fullt ut accepterar mina sämre sidor med ångest och sådär. Blir verkligen ALLTID bra bemött, har blivit sårad av honom EN gång på tre månader, blev arg och förklarade varför jag tyckte som jag gjorde, han tog åt sig och bad om ursäkt.

Alla dåliga förhållanden innan har varit värt detta, för nu sätter jag verkligen rätt värde på den här relationen, när jag vet hur dåligt man kan ha det. 

SvaraCitera

Kudhos:

Finns en brud med göteborgsdialekt bland mina kursare.
Too bad hon verkar vara hooked på en grabb med ful keps.

Keps-grabbar kan ju faktiskt dra något gammalt över sig

SvaraCitera
Ämnesstartare

går sönder av fysiskt närhetstörst, så till den grad att jag har övervägt att uppge privilegiet att kunna vara ensam. orkar inte. allt jag ville var att ligga på mitt rum och läsa. det är allt jag vill.

SvaraCitera
mynona

Jag vill ha tag på J just nu, på tag om att umgås med folk. Hn om någon förstår precis. vet inte riktigt om jag pallar andra än folk som känner på just det viset för närvarande, åtminstone fyller han mitt behov när jag vet att hn känner på samma sätt angående

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: shit va rasistiskt de där lät av mig

Fasiken: finns säkert fler fina scicillianer än t.ex. svenskar o sånt 🙁
svenskar e rätt tråkiga :Sh

SkeptiskSkeptiskSkeptiskth_Beating-5.gif

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ha en big booty brazilian framför mig nu

SvaraCitera

vår relation är bra pga jag får lyssna på ellie goulding jättehögt varje dag när jag har läxor att göra.

och snoppen trillar inte av ändå, tänka sig.

diskuterade just alfahannegrejer med bf. han försökte sig på lightalfahanne i början av vårt förhållande. tyckte det var töntigt och onödigt då, och tycker det är töntigt och onödigt nu. Sa det. Han verkar inte tro mig. han tror douchebags får ligga mer än snälla killar, och tog en vän som exempel. förklarade att vännens problem är att han limmar på 10 tjejer öppet samtidigt och det inte brukar rinna till i fittan på tjejer av att känna sig som en i mängden. klart man kan bli intresserad av EN attraktiv person som behandlar en jätteväl, men att se samma person gulla med sju andra är ju direkt avtändande. typ.

aja. Förhoppningsvis behöver vi inte hålla på och ragga mer. gött. gillar hans myspersonlighet han fått nu när han släppt det där med "man ska vara så annars blir tjejerna avtända, man vill ha det ma inte kan få"

SvaraCitera

nu måste jag fråga vad fan han menade att jag inte fick i början

SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns annorlunda att vara sig själv till 100% utan att tänka och att inte alls komma in på tankar kring vad en person egentligen tycker om en, har insett att jag är det och att det aldrig blir så längre. Tog bara x antal år GalenGalen

SvaraCitera
latest comments older comments