Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

kukoxo:
poppar popp korn till de här

de hinner nog poppa klart innan gurksallad har googlat fram svar -.-

SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

förklara den då -.-

Nu tar jag bara en kort och enkel förklaring. Sarkasm är att liksom blåsa upp och överdriva det som sägs, med en humoristisk ton. Ironi är typ skillnaden på vad som sägs och vad som menas. Dock finns det personer som varken förstår sarkasm eller ironi.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Detta skall följas.

Gör't.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad säger du nu va? Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

de hinner nog poppa klart innan gurksallad har googlat fram svar -.-

Jag behöver inte googla. Du kan googla.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Gör't.

Kämpa! Alla gillar en underdog

SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh du kan googla!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Nu tar jag bara en kort och enkel förklaring. Sarkasm är att liksom blåsa upp och överdriva det som sägs, med en humoristisk ton. Ironi är typ skillnaden på vad som sägs och vad som menas. Dock finns det personer som varken förstår sarkasm eller ironi.

och du anser att faktumet att du kommer vara singel livet ut var både sarkasm och ironi? -.-

SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

och du anser att faktumet att du kommer vara singel livet ut var både sarkasm och ironi? -.-

Jag ironiserade i princip min egen framtid, då jag inte tror att så är fallet. Nu så har jag inte tid längre. Upp ur sängen och uträtta diverse morgonrutiner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Yeah you got better things to do,  du får sätta ner fotjäveln, det är bra grappen, I'm here for you big guy

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Jag ironiserade i princip min egen framtid, då jag inte tror att så är fallet. Nu så har jag inte tid längre. Upp ur sängen och uträtta diverse morgonrutiner.

varför gjorde du det då? -.-
ok tur att forumet står kvar här när du har tid igen. -.-

SvaraCitera
latest comments older comments