kukoxo:
poppar popp korn till de här
de hinner nog poppa klart innan gurksallad har googlat fram svar -.-
nykterist:
förklara den då -.-
Nu tar jag bara en kort och enkel förklaring. Sarkasm är att liksom blåsa upp och överdriva det som sägs, med en humoristisk ton. Ironi är typ skillnaden på vad som sägs och vad som menas. Dock finns det personer som varken förstår sarkasm eller ironi.
Vad säger du nu va? 
nykterist:
de hinner nog poppa klart innan gurksallad har googlat fram svar -.-
Jag behöver inte googla. Du kan googla.
Oh du kan googla!
Gurksallad:
Nu tar jag bara en kort och enkel förklaring. Sarkasm är att liksom blåsa upp och överdriva det som sägs, med en humoristisk ton. Ironi är typ skillnaden på vad som sägs och vad som menas. Dock finns det personer som varken förstår sarkasm eller ironi.
och du anser att faktumet att du kommer vara singel livet ut var både sarkasm och ironi? -.-
nykterist:
och du anser att faktumet att du kommer vara singel livet ut var både sarkasm och ironi? -.-
Jag ironiserade i princip min egen framtid, då jag inte tror att så är fallet. Nu så har jag inte tid längre. Upp ur sängen och uträtta diverse morgonrutiner.
Yeah you got better things to do, du får sätta ner fotjäveln, det är bra grappen, I'm here for you big guy
Gurksallad:
Jag ironiserade i princip min egen framtid, då jag inte tror att så är fallet. Nu så har jag inte tid längre. Upp ur sängen och uträtta diverse morgonrutiner.
varför gjorde du det då? -.-
ok tur att forumet står kvar här när du har tid igen. -.-