Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

seasaw

har raggat upp en brian-lookalike, ska bli spännande och se varthän det leder
Littrell010.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem Behöver Människor När Man Kan Prata Med Sig Själv?

SvaraCitera
Ämnesstartare

har en relation till ett till rum

SvaraCitera
Ämnesstartare

fanfanfan

SvaraCitera

hade väldigt seriöst samtal med nära vän igår

blir så frustrerad över att det finns sånna jävla kioskmongon som kan göra sånt mot andra människor.

just i detta fall var det inte kul att ha rätt

SvaraCitera
24/7
 24/7

Råkat falla för en Uppsalapåg som fallit för mig med och vi hade världens finaste kväll och natt igår och världens jobbigaste morgon idag. Massa kyssar och kramar och båda grät, och båda visste att det var dömt att misslyckas från början i och med min flytt, och trots att vi inte är i ett förhållande känns det som att vi gör slut och det är bannemig så himla jobbigt. 

Han är den absolut sötaste, konstigaste, roligaste, festligaste, raraste killen. Fan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

LedsenHjärta

Frida, kära du! Ledsen
Jag är så ledsen för din skull!

SvaraCitera

Yo

Börjar känna att min pojkvän typ förväntar sig/antar/(vill?) att jag ska vara som hans tjejkompisar, vilka jag för övrigt inte kan identifiera mig med vilket gör att jag stör mig rätt rejält. Vi brukar känna av varandra väldigt bra annars...

SvaraCitera
penja

Insett att jag gillar min klass mycket  mycket. På fredag skiljs vi åt

SvaraCitera

24/7:
Råkat falla för en Uppsalapåg som fallit för mig med och vi hade världens finaste kväll och natt igår och världens jobbigaste morgon idag. Massa kyssar och kramar och båda grät, och båda visste att det var dömt att misslyckas från början i och med min flytt, och trots att vi inte är i ett förhållande känns det som att vi gör slut och det är bannemig så himla jobbigt. 

Han är den absolut sötaste, konstigaste, roligaste, festligaste, raraste killen. Fan.

Det där var jag typ med om för ett par år sedan. Funkade inte för att vi båda hade väldigt mycket samtidigt, bodde typ 1-2 h ifrån med tåg. Jag är nöjd med vad det blevmäven om det varade rätt kort, men hade vi båda verkligen velat så hade det kunnat funka. Jag åkte och hälsade på ett par dgr, det var när hen skulle komma som det krockade. Kanske kan försöka ses på mitten el ngt? Måste ju inte bli ngt men man måste ju inte heller döda ngt som skulle kunna leva... Typ

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas det var värt det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiser i sömnen.

SvaraCitera
24/7
 24/7

Chibibbi:
LedsenHjärtaFrida, kära du! Ledsen
Jag är så ledsen för din skull!

Tack finafina du Hjärta

hellosuperstar:

Det där var jag typ med om för ett par år sedan. Funkade inte för att vi båda hade väldigt mycket samtidigt, bodde typ 1-2 h ifrån med tåg. Jag är nöjd med vad det blevmäven om det varade rätt kort, men hade vi båda verkligen velat så hade det kunnat funka. Jag åkte och hälsade på ett par dgr, det var när hen skulle komma som det krockade. Kanske kan försöka ses på mitten el ngt? Måste ju inte bli ngt men man måste ju inte heller döda ngt som skulle kunna leva... Typ

Jag förstår hur du menar. Tack för dina ord! Vi får se hur det blir, men tror inte intresse för långdistans finns. Är också glad för det lilla. Det var fint. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar min sambo. vi  är bäst o sötast o roligast tillsammans. älskar honom.

relation till föräldrar är väl okej men inte jättetight, men det har den heller aldrig varit. känns som jag blir exkluderad också pga i lördags när jag inte var i stan hade mormor fått köra morfar till sjukhuset för att han blev dålig (han har cancer) men det var ingen som hade sagt till mig? mormor hade ringt min bror och berättat det och jag antar att mamma visste om det men hon har inte nämnt det för mig. fick höra det från pappa för en halvtimme sen typ (??)

SvaraCitera
Ämnesstartare

träffade en massa nytt folk igår och kände mig så jävla trygg med dom, hade det hemskt roligt. det var så avslappnat och inte alls krystat. 

SvaraCitera
latest comments older comments